اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

آموزش و پرورش قلب تپنده پیکره جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: آموزش و پرورش به عنوان قلب تپنده پیکره جامعه اگر درست کار کند با بروز یک مشکل در هر یک از اعضاء تلاش می‌کند تا آن مشکل را برطرف کند.

آموزش و پرورش قلب تپنده پیکره جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در این شهرستان اظهار داشت: همه نهضت‌ها با گذشت زمان از مسیر خود خارج می‌شدند و به اهداف خود دست نمی‌یافتند که این نیز شامل برخی نهضت‌هایی که توسط پیامبران الهی بود، می‌شود.

وی افزود: 34 سال از انقلاب اسلامی مردم ایران می‌گذرد و استکبار در این مدت چالش‌ها و سختی‌های زیادی را در راه ما قرار داده است، اما انقلاب اسلامی با بالندگی و عزت‌آفرینی همه این چالش‌ها را تبدیل به فرصت کرد و امروز در بسیاری از عرصه‌ها در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

غنچه‌پور با بیان اینکه مشکلاتی هم وجود دارد که با گذر زمان برطرف می‌شود، تصریح کرد: حقانیت این انقلاب برای ما روشن است که مردم با همت بیشتر این راه را ادامه می‌دهند و امروز امواج بیداری آن را در دنیا می‌بینیم بر همین اساس دشمن که با جنگ سخت راه به جایی نبرد از ترفند جنگ نرم استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن همه امکانات خود را به کار گرفته و جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده که فعالیت بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‌ای از جمله این اقدامات است، خاطرنشان کرد: جوانان که برخی مشکلات را در جامعه می‌بینند و حرف‌های این‌ها را که هر کدام یک سامری است، می‌شنوند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

فرماندار جیرفت دانشمندانی را که امروز در علوم مختلف پیشرفت کردند، تربیت شده، آموزش و پرورش خواند و گفت: بر همین اساس آموزش و پرورش به عنوان قلب تپنده پیکره جامعه اگر درست کار کند با بروز یک مشکل در هر یک از اعضاء تلاش می‌کند تا آن مشکل را برطرف کند.

غنچه‌پور با تأکید بر اینکه خواسته مقام معظم رهبری در سفر به شهرستان جیرفت توجه به مسائل فرهنگی بوده است که باید بیشتر در این راستا تلاش کنیم، اذعان داشت: امروز آموزش و پرورش نقش خود را به خوبی انجام داده و بسیاری از آسیب‌ها را التیام بخشیده، اما با توجه به هجمه دشمن نیاز به تلاش بیشتری است تا زمینه تعالی فرزندانمان را فراهم کنیم.

وی ابراز داشت: باید ببینیم که چه کارهایی باید انجام شود تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی کامل انقلاب در تمام عرصه‌ها باشیم و انقلاب ما به یک نماد تمام عیار جهانی تبدیل شود.

انتهای پیام/80002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول