اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

برپایی دو نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصد در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برپایی دو نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر و با تخفیف 50 و 30 درصد در این شهرستان خبر داد.

برپایی دو نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصد در گچساران

سید زمان علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایجاد و برپایی نمایشگاه کتاب گام مثبت و مؤثری در راستای افزایش سطح مطالعه در میان اقشار مختلف مردم جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تأکید بر لزوم توسعه فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم، ابراز داشت: حضور گسترده علاقمندان به کتاب در نمایشگاه سبب پویا شدن نمایشگاه و افزایش انگیزه برای برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌شود.

علی‌پور با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه کتاب در دهه فجر امسال در گچساران، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جوانان و نوجوانان و تشویق آنان به مطالعه کتاب عنوان کرد.

ارائه محصولات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای در نمایشگاه‌های کتاب گچساران

وی با بیان اینکه کتاب‌های این نمایشگاه‌ها دارای عنوان‌های متنوعی است، افزود: مضامین دینی، فلسفی، ادبی، تاریخی، شعر، اجتماعی و فرهنگی از جمله عنوان‌ها و محتوای کتاب‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه‌ها است.

علی‌پور کتاب‌های علمی، داستانی، قرآنی، کودک، رمان و تاریخی و نیز ارائه محصولات فرهنگی و نرم‌افزارها و محصولات رایانه‌ای را از دیگر عنوان‌‌های کتاب‌های موجود در این نمایشگاه عنوان کرد.

وی گفت: یکی از این نمایشگاه‌های کتاب از تاریخ چهارم بهمن ماه در محل سالن وحدت و با تخفیف 50 درصد برگزار می‌شود.

علی‌پور ادامه داد: نمایشگاه دیگری نیز از تاریخ 11 بهمن ماه در مرکز شهر برگزار شده که با تخفیف 25 تا 30 درصد پذیرای علاقمندان به کتاب است.

وی با بیان اینکه مطالعه کتاب سبب ایجاد آرامش روحی انسان می‌شود و نقش مؤثری در تقویت افکار و اندیشه‌های افراد دارد، خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولان از برگزارکنندگان نمایشگاه‌های کتاب در این شهرستان شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در طول ایام سال، تجهیز کتابخانه‌های ادارات، تجهیز کتابخانه‌های مساجد و همچنین توزیع رایگان کتاب بین مردم را از جمله برنامه‌های انجام گرفته توسط این اداره در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در گچساران عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول