اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی نیشابور خبر داد

مشارکت گسترده مردم نیشابور در اهدای کتاب به کتابخانه صبا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور گفت: همزمان با نخستین روز وقف، کاروان اهدای کتاب مردم ایران به «کتابخانه صبا» با استقرار در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اقدام به جمع‌آوری کتاب از نیشابوریان فرهنگ ‌دوست کرد.

مشارکت گسترده مردم نیشابور در اهدای کتاب به کتابخانه صبا

محمد زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور، افزود: این حرکت، نیشابوریان فرهنگ‌پرور را بر آن داشت تا با حضور خود در این مراسم و اهدای کتاب به کتابخانه صبا، مشارکت خود را در اهدا و وقف کتاب نشان دهند و در فرهنگ کتاب‌خوانی سهمی را در کشور از آن خود کنند.

وی بیان داشت: شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی با همراهی هنرمندان این شبکه به طور مستقیم این برنامه را به صورت زنده پوشش دادند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور اظهار داشت: این کاروان اهدای کتاب با استقبال مطلوب مسئولان دستگاه‌های اجرایی، معلمان، دانش‌آموزان و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان مواجه شد.

زمانی خاطر نشان کرد: به محض اطلاع همشهریان از همان ساعات اولیه حضور پررنگ مردم، معلمان، دانش‌آموزان و همچنین مهدهای کودک را شاهد بودیم که زینت‌بخش این برنامه شدند و تا پایان میهمانان را با گرمی میهمان‌نوازی کردند.

وی با اشاره به سابقه فرهنگی مردم نیشابور بیان داشت: مردم نیشابور با سابقه چند صد ساله خود در مباحث فرهنگی باری دیگر نشان دادند که همچنان پرچمدار فرهنگ و ادب هستند و اهدای این کتاب‌ها نشان از روشنفکری آنان است.

زمانی اطلاع داد: تعداد حدود پنج هزار جلد کتاب به این کتابخانه اهدا شد که این کتاب‌ها در مناطق محروم و روستایی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2558/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول