اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های کرمانشاه اعلام کرد

راه‌اندازی شیفت شبانه کتابخانه شهید بهشتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از راه‌اندازی شیفت شبانه کتابخانه شهید بهشتی شهر کرمانشاه خبر داد.

راه‌اندازی شیفت شبانه کتابخانه شهید بهشتی

اسماعیل احمدی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برای سرویس‌دهی هر چه بیشتر به اعضای شیفت شبانه کتابخانه شهید بهشتی را راه‌اندازی کردیم.

احمدی ادامه داد: ما برای فراهم‌شدن فضا برای استفاده بیشتر و بهتر اعضاء و با استفاده از حداکثر توان مجموعه، شیفت شبانه کتابخانه شهید بهشتی را راه‌اندازی کردیم.

وی گفت: رسالت ما، رسالت فرهنگی است و بی‌شک فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نیز رسالت بزرگی است و هدف ما استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت بیشتر به مردم است.

احمدی تصریح کرد: در تلاش هستیم در شیفت شبانه هم‌زمان سالن مطالعه و بخش امانات کتابخانه‌ها را فعال کنیم.

فریبا خردمندی نیز در این‌باره ضمن اشاره به استقبال خوب اعضاء، تاکید کرد: استقبال اعضا چشم‌گیر است، به شکلی که ظرفیت سالن مطالعه در زمان مخصوص آقایان در حال تکمیل است.

مسئول کتابخانه شهید بهشتی آمار آقایان را 48 نفر و آمار خانم‌ها را 10 نفر عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت سالن مطالعه ما 52 نفر است که با توجه به درخواست‌ها و مراجعات مکرر اعضاء، فضای کنونی جوابگوی آینده نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما برای توسعه فرهنگ مطالعه از اعضا وجهی دریافت نکرده‌ایم و به‌دلیل کمبود فضا سعی کرده‌ایم برای اعضایی که تحصیلات عالیه دارند، اولویت قائل شویم.

خردمندی بیان داشت: در شیفت شبانه هفت نفر از همکاران با ما همکاری دارند و در صورت استفاده از فضاهای دیگر توانایی توسعه کتابخانه و فعالیت‌های آن‌را داریم.

کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهر کرمانشاه از 22 آبان ماه سال‌جاری به‌صورت سه شیفت و از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 24 شب به مراجعان سرویس‌دهی می‌کند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول