اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد

حضور 440 ناشر در نمایشگاه کتاب خوزستان/ عرضه 3 هزار جلد کتاب عربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نمایشگاه کتاب خوزستان با حضور 440 ناشر از سراسر کشور فردا در اهواز آغاز به کار می‌کند.

حضور 440 ناشر در نمایشگاه کتاب خوزستان/ عرضه 3 هزار جلد کتاب عربی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر ظهر امروز در شست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه کتاب امسال خوزستان با تغییراتی نسبت به نمایشگاه سال گذشته مواجه است.

وی گفت: در نمایشگاه امسال هم از لحاظ کیفی و کمی شاهد تغییراتی در عرضه کتب خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 47 هزار عنوان کتاب با بیش از 500 هزار جلد کتاب عرضه خواهد شد که این تعداد نسبت به نمایشگاه سال گذشته، 100 هزار جلد افزایش یافته است.

سپهر تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب خوزستان امسال 440 ناشر از سراسر کشور حضور دارند و در این میان از 50 ناشر از استان خوزستان نیز کتاب‌های خود را عرضه خواهند کرد.

وی در خصوص شرایط و تمهیدات در نظر گرفته شده برای رفاه حال مردم و علاقه‌مندان به کتاب در این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های ارائه شده با 40 درصد تخفیف به فروش خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در این نمایشگاه بیش از سه هزار جلد کتاب عربی از تالیفات داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف ادبیات و معارف عرضه خواهد شد.

وی همچنین در ادامه از اتخاذ تدابیری برای رونق بیشتر نمایشگاه با تفکیک کتب عرضه شده در نمایشگاه خبر داد و افزود: کتب دانشگاهی، حوزوی، تخصصی، هنر و ادبیات، کشاورزی، علوم آموزشی، درمانی و بهداشتی در غرفه‌های متعدد تفکیک و جانمایی شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در نمایشگاه امسال غرفه کاملی به  بخش کتب حوزوی و دینی اختصاص یافته شده که بخشی از آن ویژه کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه همچنین افزود: متقاضیان خرید کتاب می‌توانند تا سقف 30 هزار تومان و برای دانشجویان و طلاب تا 50 هزار تومان از کارت ملی خود نسبت به خرید بن کتاب اقدام کنند.

دویست و بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب خوزستان از فردا 26 دی ماه همه روزه از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 22 شب تا دوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/2329/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول