اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

آغاز عملیات احداث کتابخانه مدرس در سال 92

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: احداث کتابخانه مدرس شهر خرم‌دره در سال 92 آغاز می‌شود.

آغاز عملیات احداث کتابخانه مدرس در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی این شهرستان با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ برخورداری از کتابخانه‌های عمومی در وضعیت مطلوب قرار دارد‌.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های صورت گرفته کتابخانه‌های عمومی به وضعیت مطلوب‌تری ارتقا پیدا کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه از آغاز احداث کتابخانه مدرس شهر خرم‌دره در سال آینده خبر داد و گفت:‌ کتاب و کتابخانه نشان‌دهنده فرهنگ قومی هر ملت است و در این میان کتاب راه فکر و اندیشه را به ما می‌آموزد.

وی افزود:‌ خوشبختانه با قرار گرفتن جامعه در عصر انفجار اطلاعات، همچنان کتاب جایگاه شاخص خود را حفظ کرده است و همچنان مردم کتاب را به عنوان یاری مهربان دوست می‌دارند.

 

نوری‌پور با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت دهم بیان داشت: دولت دهم همچون دولت نهم توجه ویژه‌ای به توسعه کتابخانه‌ها در جامعه دارد و تمامی تلاش خود را بر محوریت فعالیت‌های فرهنگی قرار داده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به آمار بالای باسوادی در این شهرستان اشاره و ابراز داشت: وجود نویسندگان و فرهیختگان فرهنگی در این شهرستان از بسترهای مناسبی است که ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی را به وجود آورده است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از راهکارهای مناسب برای ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به مطالعه و کتاب‌خوانی بیان داشت: باید برای تحقق گسترش فرهنگ کتاب‌ و کتاب‌خوانی در جامعه، مسئولان همت و تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول