اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مجموعه اشعار آیینی

کتاب «خیمه در التهاب می‌سوزد» در کاشان منتشر شد

خبرگزاری فارس: مجموعه اشعار آیینی و عاشورایی شاعره کاشانی؛ فاطمه بدیعی در قالب کتاب «خیمه در التهاب می‌سوزد» در کاشان منتشر شد.

کتاب «خیمه در التهاب می‌سوزد» در کاشان منتشر شد

فاطمه بدیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این کتاب با مقدمه‌ای از استاد صائم کاشانی با سروده‌هایی در قالب غزل، مثنوی و دوبیتی به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به چاپ 39 سروده وی در کتاب «خیمه در التهاب می‌سوزد» افزود: گل نیلوفر (زبان حال حضرت رقیه)، گل‌های بوستان سحر، شش ماهه خورشید، خیمه شمشادها (در وصف حضرت علی اکبر)، کربلا سرگذشت دینداری، فصل ظهور، سالار مهربانی‌ها، یا ضامن آهو، بوی سیب، تو را من چشم در راهم (در مورد امام زمان) و کوثر تعدادی از عناوین شعری این مجموعه است.

 این شاعره آیینی کشور تصریح کرد: در سکوت نخلستان، غم‌نامه مولا، آیینه تمام‌نمای محمدی،جمعه دیدار، ماه ضریح (در مورد بقیع)، بانوی آب و آیینه، گل نرگس، در پناه نخلستان، گل یاس، عاشورا و قیام موعود، شاه خراسان و شاه ماهی در وصف حضرت ابوالفضل‌العباس تعدادی دیگر از عناوین شعری این مجموعه است.

 بدیعی در مورد آثار دیگر در حال انتشار خود نیز بیان داشت: در حال حاضر یک مجموعه دیگر از اشعار آزاد خود را در حال جمع‌آوری برای چاپ و انتشار دارم.

وی در ادامه از رتبه‌های برتر در همایش بزرگ کانون نشر امام خمینی(ره) در اصفهان در سال جاری، شعر غدیر، شعر عاشورایی در قروه، جشنواره شعر عاشورایی ارومیه، جشنواره شعر رضوی کرمان و مقام‌های برگزیده استان اصفهان در جشنواره شعر انقلاب و رهبر، جشنواره شعر عاشورایی ناله‌های فرات در شوش دانیال، جشنواره شعر دفاع مقدس در همدان و شعر پاییز دانشگاه پیام نور کاشان به عنوان افتخارات خود در سطح ملی و منطقه‌ای نام برد.

فاطمه بدیعی از سال 83 سال تاکنون سرودن اشعار اجتماعی، عاشقانه، عارفانه و آیینی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/2406/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول