اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خواستار شد

ارائه برنامه‌ زمان‌بندی برای ترمیم حفاری‌های فاضلاب شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر خواستار ارائه برنامه ‌زمان‌بندی برای ترمیم حفاری‌های فاضلاب شوشتر شد و گفت: مردم از این حفاری‌های بی‌حساب و کتاب خسته شده‌اند.

ارائه برنامه‌ زمان‌بندی برای ترمیم حفاری‌های فاضلاب شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان شوشتر که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مردم از حفاری‌های بی‌حساب و کتاب در سطح شهر شوشتر خسته شده‌اند و به این دلیل باید ابتدا برنامه زمان‌بندی شده‌ای برای ترمیم حفاری‌های فاضلاب شوشتر ارائه شود.

وی افزود: حفاری‌ها در سطح شهر شوشتر بسیار زیاد شده و در شرایط کنونی سه پیمانکار در پنج بخش شهر شوشتر در حال حفاری زمین هستند ولی خبری از ترمیم حفاری‌ها نیست و یا در صورت ترمیم حفاری‌ها آسفالت‌های جدید انجام شده همگی نشست کرده است که این خود برای مردم مشکل آفرین شده است.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه مردم از نحوه فعالیت در این طرح بزرگ ناراضی هستند، تصریح کرد: باید برنامه‌ زمان‌بندی به مردم ارائه شود و بدانند که تا چه زمانی باید این وضعیت را تحمل کنند.

*تغییر مجری فاضلاب شوشتر

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی پس از سال‌ها تلاش، مجری فاضلاب شوشتر تغییر کرده و مدیری توانمند و کوشا برای فعالیت در این سمت معرفی شده است.

نجفی ادامه داد: همه باید برای اجرای طرح فاضلاب تلاش کنیم و در اینباره به شرکت آب و فاضلاب خوزستان یاری رسانیم ولی مشکلات مردم باید به حداقل کاهش یابد و مردم نباید دیگر شاهد مشکلات در این حوزه باشند.

وی از زحمات فاضلی مجری پیشین طرح فاضلاب شوشتر تجلیل کرد و گفت: فعالیت‌های بسیار درخشان رضا طافی‌زارع در شوشتر برای مردم به‌یاد ماندنی است و امیدواریم این مدیر بار دیگر در انجام وظایف خود برای این شهر موفق باشد.

*وظیفه خود را خوب می‌دانم

فرماندار شوشتر اظهار داشت: مجری فاضلاب باید به پیمانکاران متخلف خود هشدار و با آنها برخورد کند و در صورت بروز مشکلات با پیمانکاران متخلف شرکت آب و فاضلاب به صورت قضایی برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های زیادی از توافقات انجام شده اجرایی نشده است، تاکید کرد: بخش‌های زیادی از توافقات انجام شده برای پروژه آب و فاضلاب شوشتر اجرایی نشده است و به این دلیل باید در اسرع وقت پیمانکاران در راستای اجرای دقیق بندهای توافق‌نامه منعقد شده با شهرداری شوشتر اقدام کنند.

نجفی با گلایه از نحوه ترمیم حفاری‌های فاضلاب در شوشتر تاکید کرد: باید در اسرع وقت برای ترمیم حفاری‌های انجام شده اقدام شود و در اینباره هیچ توجیهی پذیرفته نیست.

*مواظب فیبرنوری باشید

وی بیان کرد: پیمانکاران طرح فاضلاب شوشتر نباید بدون اطلاع از زیرساخت‌های موجود در زمین اقدام به حفاری کنند و به این دلیل باید دقت نظر زیادی اعمال شود.

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: حفاری و وارد کردن خسارت به فیبر نوری باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های اینترنتی و مخابراتی می‌شود و به این دلیل با هرگونه اقدام غیرقانونی در حفاری و وارد کردن خسارت به تاسیسات این بخش حساس برخورد جدی خواهد شد و از اشتباهات در این باره کوتاه نمی‌آئیم.

*کار بزرگی در حال انجام است

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی 34 میلیارد تومان اعتبار در شوشتر در بخش فاضلاب در حال هزینه بوده و تخصیص این اعتبار 100 درصد است.

نجفی افزود: این پروژه بزرگ مشکلات شهرستان شوشتر را در سال‌های آینده نیز برطرف می‌کند و باید از اجرای آن حمایت کنیم و تاکنون هر اقدامی برای حمایت از اجرای این پروژه نیاز باشد انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از شهریورماه سال‌جاری حفاری‌های طرح جامع فاضلاب شوشتر در سه منطقه و پنج جبهه کاری آغاز شده است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول