اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی نشر وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

آموزش فقه ویژه بانوان منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کتاب دو جلدی آموزش فقه (ویژه بانوان) نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح‌زاده را به زودی روانه بازار می‌کند.

آموزش فقه ویژه بانوان منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: مؤلف این کتاب با استفاده از تجارب گذشته و با بهره‌مندی از ارزیابی‌های صورت گرفته از وضعیت تدریس احکام در مدارس علمیه این کتاب را برای دوره عمومی تحصیلی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و به صورت کاربردی تألیف کرده است.

وی افزود: کتاب آموزش فقه در 110 جلسه درسی و با رعایت استانداردهای آموزشی و با ارائه دسته‌بندی‌های جدید مطالب را به نحو بهتری آموزش می‌دهد، مثلاً در انتهای هر درس پرسش‌هایی را مطرح کرده و تلاش می‌کند با به کارگیری فراوان مثال‌های کاربردی و مورد نیاز خواهران یادگیری آنان را تسهیل کند.

شایانفر اضافه کرد: این کتاب نظر اصلی و مشهور علما را مطرح کرده و با استفاده از جداول متعدد اختلاف فتاوا را آورده است تا تعدد فتاوا یادگیری را مشکل نکند.

وی افزود: جلد اول این کتاب در 338 صفحه و شامل موضوعاتی مانند تعریف و تاریخ فقه، شناخت احکام، عمل به احکام، مکان نماز، قبله و دیگر مسائل مقدماتی احکام بانوان است.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر تعداد صفحات جلد دوم این کتاب را نیز 291 صفحه دانست و مباحث مطرح شده در آن را شامل زکات، خمس، حج، امر به معروف، جهاد، خرید و فروش، انواع معاملات و قراردادها، حجاب، نکاح، محرم و نامحرم، حقوق همسر، آداب زندگی و دیگر مسائل مورد نیاز بانوان ذکر کرد.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول