اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نویسنده کتاب صورت می‌گیرد

برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب «شرح اسم» در یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب فاخر «شرح اسم» در روز چهارشنبه 27 دی‌ماه با حضور نویسنده این اثر خبر داد.

برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب «شرح اسم» در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، محمدحسین پارسائیان اظهار داشت: در این محفل ادبی، کتاب ارزشمند شرح اسم که به زندگی و مبارزات رهبر معظم انقلاب اسلامی بین سال‌های 1318 تا 1357 می‌پردازد، با حضور هدایت‌الله بهبودی مؤلف کتاب مورد نقد قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم نقد و بررسی این کتاب، جمعی از اساتید دانشگاه در رشته ادبیات، نویسندگان و منتقدان برجسته استان یزد حضور دارند و به بررسی محتوایی و ادبی کتاب شرح اسم خواهند پرداخت.

پارسائیان همچنین با اشاره به باهم‌خوانی کتاب شرح اسم در اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد عنوان کرد: از اواسط آذرماه سال جاری در حرکتی ابتکاری، خوانش این کتاب با حضور کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های استان یزد آغاز شد و هم‌اکنون مطالعه دسته‌جمعی «شرح اسم» در حال اتمام است.

وی ادامه داد: قرار بود جلسه نقد این کتاب، همزمان با 12 دیماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد برگزار شود که این محفل ادبی به تعویق افتاد و مقرر شد ساعت 18 روز چهارشنبه 27 دی‌ماه با حضور هدایت‌الله بهبودی، مؤلف کتاب همچنین ابوالقاسم مقیمی، مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار ‌شود.

انتهای پیام/2464/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول