اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

پرداخت 23 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: 23 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی بوکان به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت 23 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی بوکان

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تاکنون در قالب طرح‌های مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی و به منظور توسعه کشاورزی در این شهرستان توسط بانک کشاورزی مبلغ 23 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ 64 میلیارد ریال دیگر نیز در قالب تسهیلات در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان مصوب شده و در صورت تصویب نهایی در کارگروه استانی به کشاورزان و متقاضیان اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی پرداخت می‌شود.

فرماندار بوکان افزود: باید از طریق دستگاه‌های مرتبط، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی و تشویق کشاورزان برای استفاده از این تسهیلات و سرمایه‌گذاری جهت توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی اقدام لازم به عمل آمده و ادارات و بانک‌ها نیز نهایت همکاری برای دریافت این تسهیلات را با متقاضیان داشته باشند.

عباسی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین راهکارها برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان توسعه بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های مناسب در زمینه کشاورزی در این شهرستان، گفت: باید مسئولان با همکاری فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی و تجربه کشاورزان برای پیشرفت در این حوزه برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/61006/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول