اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس انجمن داروسازان ایران

مقوله سلامت در کشور نیازمند تغییر نگرش است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: مقوله سلامت در کشور و اصلاح امور مرتبط با آن نیازمند تغییر نگرش است.

مقوله سلامت در کشور نیازمند تغییر نگرش است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا شهریاری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع معاون فنی مرکز بهداشت خراسان‌رضوی که در سالن آمفی‌تئاتر پژوهشکده عباس‌زادگان برگزار شد اظهار کرد: همگی باید برای نجات و بهبود نظام سلامت تلاش کنیم تا به جایگاه واقعی که شایسته کشور است برسیم.

وی با بیان اینکه از سیستم بهداشتی و درمانی ایران در کشورهای پیشرفته مانند آمریکا الگوبرداری می‌شود تصریح کرد: این نظام با یک تغییر نگرش و برنامه‌ریزی اساسی آغاز شد و در حال حاضر به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.

نائب رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به اقدامات اساسی که در تغییر نگرش افراد انجام شده است خاطر نشان کرد: ولی باید گام‌های دیگری در مورد آموزش مهارت‌های زندگی و شیوه زندگی برداشته شود.

قدرشناسی از شخصیت‌ها هویت‌آفرین می‌شود

همچنین در ادامه مراسم تودیع معاون فنی مرکز بهداشت خراسان‌رضوی محمدتقی فخریان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار کرد: قدرشناسی از افراد و نهادهایی که شایسته تقدیر هستند در جامعه سبب هویت‌آفرینی می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین ترتیب قدردانی در جامعه وحدت آفرین و در خانواده محبت آفرین می‌شود و باید آن را انجام داد تا اثرات خوب خود را داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: باید از افرادی که کارهای ماندگاری را در هر سطحی انجام می‌دهند تقدیر به عمل آورد تا سیستم اداره کشور پیشرفت کند.

فخریان با اشاره به اجرایی شدن طرح سنجش و سلامت نوآموزان استان خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: این طرح به نوعی باقیات‌الصالحاتی است برای خدمتگزاران سیستم بهداشت و درمان که می‌تواند به حفظ سلامت دانش‌آموزان کمک شایانی داشته باشد.

وی در ارتباط با شاخصه‌های مهم و تاثیرگذار در دنیای امروز اذعان کرد: سلامت و سواد 2 شاخصه مهم تاثیرگذار در این دوره است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با بیان اینکه در راستای به هم پیوستن این 2 شاخصه مهم در دنیای امروز باید اقدامات زیادی انجام داد متذکر شد: آموزش و پرورش و مرکز بهداشت خراسان‌رضوی در راستای به هم پیوستن این دو شاخصه پیشرفت به یکدیگر ارتباطات مؤثر و سازنده‌ای را با هم داشته‌اند.

مدیران لایق مورد نیاز دستگاه‌های کشور

در ادامه مراسم تودیع معاون فنی مرکز بهداشت خراسان‌رضوی محمدتقی صراف عضو هیئت مدیره نظام پزشکی مشهد با اشاره به نیازهای دستگاه‌ها به ویژه نیاز دستگاه‌ها بهداشتی اظهار کرد: مدیران لایق، صادق، خدمتگزار و آشنا به قوانین از نیازهای اصلی دستگاه‌های به ویژه دستگاه‌های دست‌اندرکار سلامت است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید بتوانند از اینگونه افراد استفاده کرده و این افراد نیز باید دیگران را در زمینه‌های مختلف راهنمایی کنند.

انتهای پیام/70010/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول