اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 اعلام کرد

توزیع و نصب پوسترهای سلامت در مدارس منطقه 20

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: پوسترهای سلامت در راستای اطلاع رسانی موضوعات و برنامه‌های سلامت محور در مدارس منطقه 20 توزیع و نصب شد.

توزیع و نصب پوسترهای سلامت در مدارس منطقه 20

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: به همت واحد سلامت ناحیه دو در راستای اطلاع رسانی موضوعات و برنامه‌های سلامت محور نسبت به توزیع و نصب پوستر و بنرهای سلامت در مدارس جدلی، شاکری، منتظر قائم (عج)، عرفان و بنت الهدی صدر اقدام شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به تجهیز مدارس به وسایل بدنسازی افزود: در راستای افزایش ایمنی و رفاه حال دانش‌آموزان با همکاری واحدهای آموزش و فضای سبز ناحیه 2، اتاق ورزش مدرسه دخترانه شاکری مجهز به کف پوش مجهز شد.

بابایی برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس را از جمله اقدامات انجام شده در راستای ترویج ورزش همگانی عنوان کرد و اظهار داشت: اداره اجتماعی ناحیه 2 در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و ورزش میان دانش‌آموزان نسبت به برگزاری یک دوره مسابقه طناب زنی در مدرسه پرتو دانش و مسابقه دارت در مدرسه آل یاسین اقدام کرد.

وی به برگزاری مسابقه فوتبال محلات اشاره کرد و افزود: در همین راستا یک دوره مسابقه با شرکت 12 تیم دانش‌آموزانی در مدرسه آل یاسین برگزار و در پایان جوایزی به تیم‌های برتر اهدا شد.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول