اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش خبر داد

تخصیص 100 میلیارد تومان برای سلامت بازنشستگان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش از تخصیص 100 میلیارد تومان برای سلامت بازنشستگان در کشور خبر داد.

تخصیص 100 میلیارد تومان برای سلامت بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد صافی در گردهمایی مدیران کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور که امروز در کانون فرهنگی مریم برگزار شد گفت: سلامتی در چهار بعد تعریف شده است و انسان سالم باید جسم و روح سالمی داشته باشد.

وی نخستین نیاز بازنشستگان کشور را تأمین سلامت جسمانی دانست و افزود: تخصیص بودجه 100 میلیارد تومانی در زمینه نیاز‌های درمانی بازنشستگان گام مهمی است که در نظر داریم در برنامه بودجه سال آینده این رقم نهایی شود.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سیاست کلی کانون بازنشستگان، پیوند با استان‌های کشور برای استفاده از فرصت‌هاست اظهار کرد: پیشنهاد ما به پیشکسوتان استان‌های مختلف این است که از قدرت و توان نمایندگان خود در مجلس، نهایت استفاده را ببرند.

صافی خاطرنشان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی کانون بازنشستگان کشور مسئله مهمی است و بازنشستگان با گردهمایی در این کانون‌ها و تبادل نظر می‌توانند از تنهایی و انزوا بیرون آمده و سلامت اجتماعی خود را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت قیمتی کردن مغز و دست است ابراز کرد: بازنشستگی فرصتی مناسب برای عبادت، ارتباط با دیگران، گردش در طبیعت، ملاقات اقوام و بستگان است.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تأسیس دانشگاه فرهنگیان گفت: در نظر است در مصاحبه‌های مربوط به گزینش این دانشگاه، امتیازاتی برای فرزندان بازنشستگان در نظر گرفته شود.

صافی تصریح کرد: 28 نشریه از سوی سازمان آموزش و پرورش منتشر می‌شود که بازنشستگان دست به قلم می‌توانند مقالات، خاطرات و تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف ثبت کرده و در این نشریات به چاپ برسانند.

انتهای پیام/2258/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول