اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

سلامت در برگزاری انتخابات خواسته مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: سلامت و دقت در برگزاری انتخابات مهم‌ترین مطالبه و خواسته مردم است که همه باید تلاش کنیم تا این خواسته مردم محقق شود.

سلامت در برگزاری انتخابات خواسته مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی‌وندچالی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای نظارت بر انتخابات در نکا اظهار داشت: همه ما باید بر اساس قانون و سیاست‌های ابلاغ شده وزارت کشور در حوزه این شهرستان کارها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما اجرا کننده قانون هستیم و باید از هر نوع دخل و تصرف در انتخابات و همچنین تفسیر قانون پرهیز کرده و بر اساس برنامه و قانون اعلام شده عمل کنیم.

رجبی افزود: تفسیر قانون انتخابات بر عهده شورای نگهبان است و همه ما باید نهایت همکاری را با نماینده و اعضای شورای نگهبان انجام دهیم.

فرماندار نکا قانونمداری، امانتداری و ولایت‌محوری را رمز توفیق در تحقق مشارکت گسترده رضایتمندی مردم دانست و تصریح کرد: پیشگیری از هرگونه خدشه در وحدت عمومی و تقویت هر چه بیشتر اتحاد و انسجام ملی رویکرد اجتناب‌ناپذیر این حوزه انتخابیه در تحقق عملی به وظایف قانونی است.

رجبی یادآور شد: در حال حاضر همه ما نیازمند وحدت هستیم و باید با ایجاد رابطه دوستانه در برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم تلاش کنیم.

وی انتخابات را عرصه تجلی مسئولیت و تعهد اجتماعی دانست و گفت: استمرار و پیشرفت حیات اجتماعی در گرو شناخت وظایف است.

فرماندار نکا تصریح کرد: انتخابات ما در طول 33 سال گذشته انقلاب همواره در صحت و سلامت برگزار شده و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال 92 نیز نباید در روند برگزاری انتخابات خللی وارد شود.

وی ادامه داد: فتنه 88 تأسف‌بار بود و باید با همدلی و همکاری همه جانبه و حفظ وحدت از ایجاد اختلاف جلوگیری شود.

رجبی افزود: همدلی و همراهی ارکان و عوامل انسانی دخیل در انتخابات و پذیرش اختلاف نگرش‌ها و سلایق ضامن تقویت وفاق و اعتماد متقابل و امنیت اجتماعی است.

وی گفت: شهرستان نکا شهری دینی با مردمی متدین است و باید این دین‌داری و ولایتمداری در قبل، بعد و در طول انتخابات حفظ شده و همه ما با تبعیت از رهبری برای حضور گسترده مردم نقش‌آفرینی کنیم.

انتهای‌پیام/86002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول