اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان «دیّر» بوشهر:

پیشرفت پروژه‌های سلامت شهرستان دیر مناسب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیّر گفت: روند اجرایی پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت در دیر مطلوب است و به خوبی در حال اجرا است.

پیشرفت پروژه‌های سلامت شهرستان دیر مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران و متولیان بهداشت و درمان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه سلامت گامی بلند برای توسعه شهرستان و تامین کننده یکی از نیازهای اساسی افراد و رفع کننده دغدغه جدی مردم منطقه است.

وی با تاکید بر سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها گفت: مجموعه فرمانداری تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات موجود در مسیر پروژه‌های عمرانی شهرستان به کار بسته که خوشبختانه بیمارستان 38 تختخوابی دیر به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان مصوب شده و طبق برنامه، زمان‌بندی و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

فرماندار دیر بازدید میدانی از روند اجرای پروژه‌ها را با اهمیت دانست و گفت: بازدید میدانی از پروژه‌ها در راستای بررسی و رفع مشکلات اجرایی و تسریع در پیشرفت فیزیکی آن‌ها است.

بحرانی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ساختمان شش واحدی پزشکان شهر دیر و مرکز بهداشتی درمانی دوراهک هر کدام با 90 درصد پیشرفت فیزیکی با تلاش و پیگیری‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیمارستان دیر در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز در این بازدید گفت: تمامی سعی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بر این است که پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن به اتمام برسند و با توجه به برنامه تدوین شده با زمان‌بندی مشخص تحقق این مهم را تسهیل کرده است.

حسن فخرایی با اشاره به تعهد وزارت نفت در پروژه بیمارستان 38 تختخوابی دیر گفت: با همکاری بسیار خوبی که مجموعه نفت با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارد و پیگیری‌های که در این زمینه توسط مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی در خصوص زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان گفت: در زمینه ایجاد زیر‌ساخت‌های حوزه سلامت در بخش بهداشت تمامی روستاهای دارای شرایط ایجاد خانه بهداشت از این نعمت برخوردارند و در آن روستاها خانه بهداشت احداث شده است.

فخرایی افزود: در بخش درمان نیز با ایجاد و راه‌اندازی مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای توانسته‌ایم خدمات خوبی را به مردم منطقه ارائه دهیم ضمن اینکه با تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 38 تختخوابی شهرستان دیر یکی از نیازهای اساسی مردم منطقه نیز مرتفع خواهد شد.

فرماندار دیر به همراه بخشدار مرکزی، معاون عمرانی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان شهرستان از بیمارستان 38 تختخوابی دیر، مرکز بهداشتی درمانی دوراهک و ساختمان شش واحدی شهر دیر بازدید کردند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول