اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

ثبت 5 وقف جدید در بوکان و شاهین‌دژ

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: امسال 5 وقف جدید در سلماس و شاهین‌دژ به ثبت رسیده است.

ثبت 5 وقف جدید در بوکان و شاهین‌دژ

بهروز بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال 5 موقوفه جدید در شهرستان‌های بوکان و شاهین‌دژ به ثبت رسیده است که این امر نشان از اعتماد بیشتر مردم به اداره وقف است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ وقف تصریح کرد: باید فرهنگ وقف در جامعه نهادینه شود تا شاهد افزایش تعداد موقوفات در جامعه باشیم.

بهروز با اشاره به نیت افراد در وقف این 5 مورد، اعلام کرد: نیت واقفان این بود که اموال خود را با نیت کمک به بیماران خاص و سالمندان، هزینه‌های مسجد حضرت اسماعیل (ع) امیر آباد، مسجد شهرک فرهنگیان و مسجد روستای حصار وقف کرده‌اند.

فرماندار شاهین‌دژ موقوفات جدید را شامل دو باب منزل مسکونی و قطعه زمین به مساحت 100 متر مربع، قطعه زمین به مساحت 660 متر مربع در شهرستان بوکان و پنج قطعه زمین مزروعی در روستای حصار شاهین‌دژ عنوان کرد.

بهروز همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی را در این زمینه خواستار شد و گفت: نهادهای فرهنگی باید در زمینه فرهنگ‌سازی امر وقف بیشتر تلاش کنند.

وی اعلام کرد: در این راستا اداره اوقاف شهرستان نیز وارد عمل شده است که افزایش تعداد موقوفات ثبتی نیز مؤید همین موضوع است.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول