اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان:

کشتارگاه‌های موجود در استان زنجان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری زنجان به آغاز ساماندهی کشتارگاه‌های سنتی موجود در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی در برخی شهرها به پایان رسیده و در دیگر شهرها هم در حال انجام است.

کشتارگاه‌های موجود در استان زنجان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا محمودی شامگاه دوشنبه در هشتمین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان از تبادل تفاهم‌نامه‌های پروژه‌های تعریف شده برای شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: درصد پیشرفت این پروژه‌ها در شهرهای مختلف متفاوت بوده است.

*پیشرفت فیزیکی پروژه‌های تعریف شده برای شهرها متفاوت است

وی درصد پیشرفت پروژه‌های تعریف شده برای شهر سلطانیه را 28 درصد اعلام کرد و افزود: پنج پروژه تعریف شده برای شهر هیدج در مجموع 61 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری زنجان به پیشرفت 58 درصدی پنج پروژه تعریف شده در ستاد عمران شهری برای شهر چورزق اشاره و تصریح کرد: هفت پروژه شهر سجاس هم پیشرفت 57 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه 9 پروژه تعریف شده برای شهر آب‌بر پیشرفت 51 درصدی را نشان می‌دهد، اضافه کرد: شش پروژه تعریف شده برای شهر ارمغان‌خانه تاکنون 47 درصد پیشرفت فیزیکی کرده است.

محمودی درصد پیشرفت فیزیکی چهار پروژه شهر حلب را 46 درصد عنوان و ادامه داد: 11 پروژه شهر قیدار تا این مقطع از سال 35 درصد پیشرفت کرده است.

وی از پیشرفت فیزیکی 34 درصدی هشت پروژه‌ عمرانی شهر زرین‌آباد خبر داد و گفت: پروژه‌های تعریف شده برای شهر دندی 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

*تعریف 16 پروژه برای شهر زنجان در ستاد عمران شهری

مدیرکل دفتر امور شهری استاندار زنجان با اشاره به اینکه در ستاد عمران شهری استان 16 پروژه برای شهر زنجان تعریف شده است، اضافه کرد: میانگین پیشرفت این پروژه‌ها 23 درصد بوده است.

وی درصد پیشرفت هفت پروژه تعریف شده برای شهر صائین‌قلعه را 32 درصد اعلام و تصریح کرد: میانگین پیشرفت 10 پروژه شهر ابهر هم 31 درصد گزارش شده است.

محمودی به پیشرفت 29 درصدی 10 پروژه تعریف شده برای شهر خرم‌دره اشاره کرد و افزود: هشت پروژه شهر سهرورد 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: هشت پروژه تعریف شده برای شهر نیک‌پی تا این مقطع از سال 22 درصد پیشرفت فیزیکی کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری استاندار زنجان با اشاره به تاکیدات مسئولان در مورد ساماندهی کشتارگاه‌های استان اضافه کرد: کار ساماندهی کشتارگاه‌های سنتی در شهرهای مختلف آغاز شده است.

وی اجرای طرح کات بلیط برای اتوبوس‌های شهر زنجان را قابل تقدیر اعلام و تاکید کرد: این طرح در اغلب شهرهای هم‌طراز شهر زنجان عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/73004/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول