اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی جهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: فاز تکمیلی پل رودخانه شور و بزرگراه روستای یوسف‌آباد تا قطب‌آباد دهه فجر امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی جهرم

 علی حسین رعیتی‌فرد امروز در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی فاز دوم پل رودخانه شور جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز دوم پل رودخانه شور حدفاصل شهر قطب‌آباد به جهرم به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم با حضور وزیر راه و شهرسازی این پروژه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به از سرگیری عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهر قطب‌آباد، افزود: 50 درصد از پروژه تقاطع غیرهمسطح قطب‌آباد به جاده اصلی انجام شده که با توجه به متوقف بودن اجرای این پروژه و پیگیری‌های انجام شده مقرر شد تا عملیات اجرایی آن به‌زودی شروع شود.

فرماندار جهرم همچنین با بیان اینکه 70 درصد از عملیات اجرایی بزرگراه روستای یوسف‌آباد تا قطب‌آباد نیز تکمیل شده است، بیان کرد: به دلیل وجود مشکلات میان پیمانکار و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس این پروژه راکد شده بود که توافقات لازم صورت گرفت و قرار شد تا عملیات اجرایی این پروژه شروع و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2448/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول