اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پروژه‌های نیمه تعطیل عمرانی تعطیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اکنون برخی از پروژه‌ها نیمه تعطیل است اما ما در این راه با فانوس حرکت می‌کنیم و پروژه‌ها را رها نمی‌کنیم.

پروژه‌های نیمه تعطیل عمرانی تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، احمدعلی مقیمی در جلسه شورای اداری نکا در روستای خورشید افزود: در حوزه انتخابیه تا دیروز با نورافکن کار می‌کردیم و اکنون برخی از پروژه‌ها نیمه تعطیل است اما ما در این راه با فانوس حرکت می‌کنیم و پروژه‌ها را رها نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد: حرکت‌های خوبی انجام شده اما باید با همفکری و همدلی در ادامه راه با استفاده از منابع موجود حرکت کنیم و نمی‌گذاریم هیچ پروژه‌ای بخوابد.

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال باید با شعار راهبردی رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی با تمام توان حرکت کنیم و بالندگی را برای کشور به ارمغان آوریم، تصریح کرد: مدیران باید بر مبنای این راهبرد حرکت کنند و اگر مدیری شرایط موجود را تحلیل نکند مدیریت درستی ندارد.

وی گفت: باید با استفاده از توان دانشگاهی و نخبگان و با بهره‌مندی از دانشجویان مستعد، برای رفع مشکلات گام برداشته شود و نخبگان و دانشجویان ما بخشی از پایان‌نامه‌های خود را به معضلات شهرستانی اختصاص دهند.

مقیمی ادامه داد: محاصره اقتصادی و تهدیدها مسئله تازه‌ای نیست و این حلقه هر روز در حال تنگ‌تر شدن است اما ما فرزندان رمضان و محرم هستیم و این مسائل چیز تازه‌ای نیست و از اول انقلاب همچنان بوده است اما اگر الگوی استراتژی حرکت نداشته باشیم به بن‌بست می‌رسیم و باید با برنامه‌ریزی و خرد جمعی و اتحاد و برادری از آن عبور کنیم.

وی بیان داشت: مدیران باید برای خود علاوه بر برنامه‌های اصلی، فوق برنامه تعریف کرده و منابع برای آن تعریف کنند و باید تلاش کنند با ارائه طرح‌های کارآمد از شدت مشکلات کاسته شود.

وی گفت: مشکل اصلی ما در جامعه عدم استفاده از مشارکت عمومی، ظرفیت‌های منطقه و روستاهاست که باید به‌درستی از آن استفاده کنیم.

مقیمی افزود: باید با میثاق همگانی با مدیران برای بالندگی شهرستان گام برداریم و در رفع مشکلات کمک کار هم باشیم.

نماینده مردم نکا در مجلس یادآور شد: همه اختیارات به بخشداران و مدیران داده شده و باید کارها دسته‌بندی و در حل مشکلات مردم گام برداشته شود و در این راستا کوتاهی انجام نشود.

انهای پیام/86002/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول