اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

پروژه‌های عمرانی بی‌کیفیت را تحویل نمی‌گیریم

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: کیفیت‌بخشی در اجرای پروژه‌های عمرانی مورد توجه شهرداری است و پروژه‌های بی‌کیفیت را تحویل نمی‌گیریم.

پروژه‌های عمرانی بی‌کیفیت را تحویل نمی‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی عصر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و استراتژیک استان است و تلاش برای رشد و توسعه این شهر امری اساسی است.

وی افزود: امسال شاهد تکمیل خیابان اصلی آبپخش و محور مواصلاتی استان‌های بوشهر و خوزستان بودیم که تکمیل این طرح رضایت شهروندان را در پی داشت.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: توجه به دانش و تخصص‌گرایی از مسائل مهمی است که در یک سال گذشته در توسعه آبپخش مؤثر بوده و این شهر را روی ریل آبادانی قرار داده است.

موسوی تصریح کرد: همکاری و همراهی بسیار خوب شورای اسلامی و شهرداری آبپخش رمز موفقیت و رشد شهر است و در چند سال اخیر این روند تداوم داشته است.

وی اذعان داشت: گستردگی نیازها در شهر آبپخش سبب شده که اقدامات شهرداری کمتر به چشم بیاید ولی به طور کلی شهروندان عزیز آبپخشی از فعالیت شهرداری و اقدامات صورت‌ گرفته رضایت کامل دارند.

شهردار آبپخش یادآور شد: کیفیت‌بخشی در اجرای پروژه‌های عمرانی مورد توجه شهرداری است و به همین منظور نظارت جامعی بر کار پیمانکاران داریم و پروژه‌های بی‌کیفیت را تحویل نمی‌گیریم.

موسوی گفت: هم‌اکنون تعداد زیادی طرح و پروژه عمرانی به طور همزمان در شهر در دست اجراست که با تامین به موقع اعتبارات شاهد تکمیل طرح‌ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی و هنری نیز پروژه‌های مهم و برنامه‌های ارزشمندی در دست اجراست که با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول