اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

کمبود بودجه را در روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی مدیریت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کمبود بودجه را در روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی مدیریت می‌کنیم.

کمبود بودجه را در روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی مدیریت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی امروز در دیدار با کارشناس ویژه ستاد طرح‌های مهرماندگار کشور، اظهار داشت: برای به ثمر رسیدن طرح‌های مهر ماندگار تلاش‌های زیادی از سوی تمامی مسئولان اجرایی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به عنوان شاهراه اتصال کشور به آبهای آزاد از اهمیت استراتژیکی ویژ‌ه‌ای برخوردار است، افزود: کم عرض بودن جاده‌های مواصلاتی و تردد زیاد خودروها در محورهای ترانزیتی باعث شده تا سالانه شاهد افزایش تصادفات در این محورها باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این منطقه بعنوان جوانترین استان کشور دارای نیروهای با استعداد و توانمندی در عرصه عمران و آبادانی است، ادامه داد: استفاده از نیروهای بومی، تحصیل کرده و توانمند، رمز موفقیت و پیشبرد اهداف نظام خواهد بود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه باید برای تسریع دراجرای عملیات پروژه‌ها کنترل و نظارت و پیگیری موضوع تلاش مضاعفی را معمول تا با بهره‌برداری بموقع از آنها شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان باشیم.

وی در ادامه بر شتاب بخشی در عملیات گازرسانی به شهرهای استان تاکید کرد و گفت: گاز نعمتی خدادادی است که باید مردم به طور یکسان از آن بهره جویند در همین راستا در تلاشیم تا با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق تمامی شهرهای استان را از نعمت گاز برخوردار سازیم.

ناروئی لوله گذاری خط دوم انتقال آب از زاهدان به زابل را مهم خواند و بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح مشکل کمبود آب شمال استان برطرف خواهد شد.

وی گفت: اتصال راه آهن چابهار به خطوط ریلی کشور تحولی عظیم در ترانزیت کالا و موقعیت تجاری منطقه آزاد چابهار ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/75004/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول