اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌قوه قضاییه اعلام کرد

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه در کشور

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی قوه قضاییه گفت: پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه در کشور 70 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نوروز کهزادی ‌در آیین افتتاح ساختمان دادگستری جم اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در امنیت و اقتدار کامل به سر می‌برد و به فضل خدا روز به روز نیز شاهد امنیت بیشتری در ایران هستیم.

وی افزود: امنیت امروز در ایران در واقع به دلیل عدم وابستگی به کشورهای استکباری است و امنیت موجود دستاورد استقلال ایران اسلامی است.

معاون اداری و مالی قوه قضاییه با اشاره به تلاش استکبار برای ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در کشورهای اسلامی و خاورمیانه به دنبال ایجاد ناامنی است و هر روز عده‌ای بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

کهزادی تصریح کرد: امروز شاهد ایجاد ناامنی در کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان هستیم که کشورهای مستکبر با توطئه‌های مختلف در آن ایجاد ناامنی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به توان بالای تولیدکنندگان داخلی گفت: امروز دشمنان سعی دارند با تحریم‌های مختلف بر ایران فشار وارد کنند و تولیدکنندگان داخلی باید با تولید کالاهای مطلوب وابستگی به خارج را قطع کنند.

این مسئول بیان کرد: در سال تولید ملی وظیفه تولیدکنندگان داخلی بسیار سنگین است و باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه ایران اسلامی اهتمام ورزند.

کهزادی به وظیفه سنگین قوه قضاییه اشاره کرد و با تأکید بر نقش ارزشمند قضات در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه گفت: قاضی باید در محیط آرام به امر قضاوت بپردازد به همین دلیل ایجاد فضاهای مناسب برای قضات در کشور از سیاست‌ها و برنامه‌های رئیس قوه قضاییه است.

وی از پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی قوه قضاییه خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون پروژه‌های عمرانی قوه قضاییه با پیشرفت 70 درصد در دست اجراست و با عبور از تحریم‌ها، ساخت و سازهای جدید در بخش قضایی آغاز خواهد شد.

کهزادی تصریح کرد: از همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول