اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

پیشرفت پروژه‌های عمرانی همدان مناسب است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرستان همدان که امروز مورد بازدید قرار گرفت، مناسب است.

پیشرفت پروژه‌های عمرانی همدان مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از بازدید از پروژه‌ها اشراف به آخرین وضعیت این طرح‌ها است که وجود برخی از آنها در استان همدان بسیار مؤثر است.

وی ادامه داد: عملکرد شهرداری و بخش خصوصی در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌ها خوب بوده و طرح‌ها با روند درستی در حال تکمیل هستند.

استاندار همدان با اشاره به پیشرفت کمی و کیفی پرو‍ژه‌ها اظهار داشت: طرح هایی که بازدید شد با پیشرفت‌های کمی و کیفی مناسبی برخوردار بوده و امیدواریم در زمان‌بندی اعلام شده همه پروژه‌ها افتتاح شوند.

وی ادامه داد: برای تأمین اعتبارات شهرداری سعی می‌کنیم ردیفی را اختصاص دهیم که برنامه‌های عمرانی خود را با کمترین مشکل مالی به بهره‌برداری برساند.

همچنین استاندار همدان در بازدید از مجموعه ورزشی بانوان از شهردار و مدیرکل ورزش و جوانان خواست که این مجموعه کاملاً در اختیار بانوان قرار گیرد چراکه آن‌ها بهتر برای خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی در بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی سینا نیز گفت: امیدواریم با قولی که پیمانکار پروژه داده تا عید نوروز بهره‌برداری این پروژه را شاهد باشیم و میهمانان نوروزی از این پارکینگ استفاده کنند.

آزاد ادامه داد: بهتر است برای تسهیل در تردد خودروها در پارکینگ، خودروهای بازاری‌ها در طبقات بالاتر پارک و وسایل نقلیه شهرداری در طبقات پایین پارک شوند.

وی در خصوص مرکز خرید سینا نیز تأکید کرد: در این مرکز خرید برنامه‌ریزی شود که برای گردشگرانی که از همدان بازدید می‌کنند انواع کالاها عرضه شود.

استاندار همدان افزود: برای مثال مردم برای خرید به کیش می‌روند و می‌توان این روند را در همدان برای زائرانی که از عتبات عالیات برمی‌گردند و از همدان عبور می‌کنند اجرا کرد.

وی در بازدید از کارخانه بتون صنعت بریس تصریح کرد: یکی از نیازهای کشور و استان همدان در حوزه طرح‌های عمرانی حمل و نقل در کارخانه بتون صنعت بریس تحقق یافته است.

آزاد در ادامه یادآور شد: ترائرس تولیدی این کارخانه در اجرای طرح‌های ریل‌گذاری مترو و راه‌آهن به کار گرفته می‌شود و در راه آهن تهران ـ همدان ـ سنندج و ملایر ـ کرمانشاه و مرز خسروی از محصولات این شرکت استفاده می‌شود.

وی گفت: این کارخانه می‌تواند به روند اجرای طرح‌ها شتاب بیشتری بدهد و برای حمایت از آنها در راستای اشتغالزایی تمام امکانات را فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/2499/‌ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول