اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند:

اجرای پروژه‌های عمرانی فیروزآباد با مشکل اعتبار مواجه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: مشکل اعتبار، علت اصلی تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی فیروزآباد است.

اجرای پروژه‌های عمرانی فیروزآباد با مشکل اعتبار مواجه است

نادر فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: در نشستی که با حضور رئیس جمهور صورت گرفت، تلاش بر آن داشتم تا پروژه‌های معلق این شهرستان را به صورت موردی و جز به جز عنوان کنم.

وی افزود: پیگیری انجام پنج پروژه علمی، صنعتی و ارتباطی از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شهرستان بود که در دیدار با رئیس جمهور عنوان شد. 

این نماینده مجلس با اشاره به جاده فیروزآباد – فراشبند تصریح کرد: تامین اعتبار برای اتمام هر چه سریع‌تر اجرای این پروژه با توجه به اهمیت آن که یکی از پروژه‌های مهم محسوب می‌شود و با وجود حجم ترافیکی و کوهستانی بودن آن خطرات جاده‌ای بسیاری را به همراه دارد، از جمله مباحث مطرح شده در نشست با رئیس جمهور بود.

فریدونی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 70 درصد است که امید داریم با تامین اعتبار کافی عملیات اجرایی آن شتاب بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند با اشاره به پیگیری اجرای جاده فیروزآباد - شیراز در دیدار با رئیس جمهور گفت: کندی در عملیات اجرایی باند دوم جاده عسلویه – فیروزآباد – شیراز با توجه به حجم بسیار ترافیک و خطرات و خسارت‌هایی که تاکنون به وجود آمده، موجب دغدغه مردم و مسئولان شده است.

وی بیان داشت: جاده فیروزآباد - شیراز با راه‌اندازی و بهره‌برداری از جاده ترانزیت عسلویه در سه سال اخیر پرترافیک شده و خسارت‌های جانی و مالی بسیاری را به مردم وارد کرده است.

فریدونی همچنین عملیاتی شدن و احداث پالایشگاه هالگان و سفید باغون با توجه به کشف پنج حوزه گازی و برداشت 100 میلیون متر مکعب گاز در روز از آن و وجود گاز شیرین در منطقه را از جمله پیشنهادات و خواسته‌های مردم این شهرستان ذکر کرد که در دیدار با رئیس جمهور مطرح شده است.

عضو فراکسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاسیس مرکز آموزش عالی از جمله مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به فارس بوده که برای این شهرستان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: اخذ مجوز شروع فعالیت مرکز آموزش عالی فیروزآباد و اختصاص رشته فنی و مهندسی به این مرکز با توجه به نیاز این شهرستان و شهرستان‌های همجوار از جمله مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد حل مشکلات اعتباری پروژه سد هایقر تصریح کرد: پروژه سد هایقر از جمله پروژه‌های مهر ماندگار است که نیاز به موقع به منابع مالی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مشکل اعتبار علت اصلی تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی فیروزآباد بوده که باعث تعدیل 70 نفر از نیروهای این پروژه نیز شده است.

انتهای پیام/2448/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول