اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناباد خبر داد

اعتبار 11 میلیارد ریالی برای پروژه‌های عمرانی گناباد

خبرگزاری فارس: شهردار گناباد گفت: پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر 11 میلیارد و 160 میلیون ریال انجام می‌شود.

اعتبار 11 میلیارد ریالی برای پروژه‌های عمرانی گناباد

حمید بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی‌ادعا به مردم وظیفه و تکلیف شرعی است که همه مسئولین دوایر و کارکنان شهرداری باید با تمام وجود و امکانات جهت آبادانی شهر و حل مشکل شهروندان کوشا باشند.

بنایی در ادامه گفت: پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر 11 میلیارد و 160 میلیون ریال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علیرغم کاهش آمار مراجعین به شهرداری جهت صدور پروانه ساختمانی، روند پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری رو به رشد است.

بنایی گفت: پروژه‌های در دست اقدام شامل بهسازی و زیباسازی جداول حد فاصل میدان امام تا غفاری 3 به طول 150 متر با هزینه 150 میلیون ریال و روکش آسفالت تا میدان در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ، اجرای آیلند خیابان سعدی حد فاصل میدان آزادی تا تقاطع خیابان وحدت به طول 1700 متر با هزینه بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

شهردار گناباد ادامه داد: جدول‌گذاری و موزائیک فرش حد فاصل بلوار ولیعصر و ابتدای بلوار شهید کامیاب به مساحت 1000 متر مربع با هزینه 300 میلیون ریال ، اجرای آیلند خیابان غفاری حد فاصل غفاری 6 تا 14 به مساحت 250 متر طول با هزینه 300 میلیون ریال ، اجرای کف‌سازی جوی و شیب‌بندی و هدایت آبهای سطحی حد فاصل ناصر خسرو 13 تا ناصر خسرو 21 با هزینه 250 میلیون ریال ، احداث پارک محله پشت استادیوم آزادی حد فاصل خیابان رسالت و میدان دانشجو به مساحت 5 هزار و 600 متر مربع با هزینه 2 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: پیاده‌روسازی حد فاصل خیابان‌های امامت و رسالت با هزینه 100 میلیون ریال، ساخت مخزن 1300 متر مکعبی جهت ذخیره آب خشوئی در بلوار انقلاب با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون ریال و بازسازی فاز اول بوستان باغ ملی که تاکنون 800 میلیون ریال هزینه داشته و پیش‌بینی می‌شود تا اتمام پروژه مبلغ 7 میلیارد ریال هزینه در بر داشته باشد.

وی گفت: همچنین بازسازی بوستان خیابان حافظ به مساحت 5 هزار متر مربع با هزینه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از پروژه‌های در دست احداث شهرداری در نقاط مختلف شهر گناباد است.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول