اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

مجلس حامی شکوفایی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم مجلس حامی شکوفایی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است از این رو هر اقدامی را برای توسعه این فناوری در بعد قانونی انجام می‌دهد.

مجلس حامی شکوفایی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سالگرد شهدای هسته‌ای اظهار داشت: بی‌شک اقدامات تروریستی که در سال‌های اخیر با هدف حذف فیزیکی نخبگان علمی این مرز و بوم طراحی شده، نشانگر عجز و ضعف کسانی است که راهی جز متوسل شدن به اقدامات ضد بشری و جنایتکارانه ندارند.

وی افزود: دکتر علی‌محمدی شهید شد، زیرا دانش و علم داشت در کنار آن متعهد، عالم، ولایت‌مدار با تقوا و خداترس بود و این ویژگی‌ها وقتی در یک انسان جمع می‌شود، دشمن احساس ضعف و عجز می‌کند و راهی جز توسل به اقدامات ضدبشری و جنایتکارانه ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهادت این دانشمندان برجسته نشانه نیل و دستیابی کشور به قله‌های علمی به دست پرتوان دانشمندان متعهد، متخصص و ولایت‌مدار است که موجب وحشت و ترس کشورهای مستکبر شده است.

زاهدی با بیان اینکه کشور در تمام زمینه‌ها باید به خودکفایی برسد، تصریح کرد: به طور حتم شکوفایی در علوم نوین و توسعه تحقیقات موجب تقویت پایه‌‌های نظام شده و قدرت دیپلماسی کشور را در دنیا به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون موضوع فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای به یکی از مسائل مهم و اساسی کشور تبدیل شده است، افزود: به طور حتم مجلس شورای اسلامی حامی شکوفایی این فناوری است و از این رو هر اقدامی را برای توسعه این فناوری در بعد قانونی انجام می‌دهد.

زاهدی عنوان کرد: هم‌اکنون برخی از اقدامات شهدای هسته‌ای تا حدودی بیان و روشن شده است، اما به طور حتم پنج تا 10 سال آینده این زحمات به بار می‌نشیند.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید دکتر علی‌محمدی از نظر بینش فکری، سیاسی و دینی سرآمد بود، یاد‌آور شد: به طور حتم چیزی غیر از شهادت نمی‌توانست دسترنج وی باشد.

انتهای پیام/2446/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول