اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

تلاش برای پیشرفت در انرژی هسته‌ای، حق نیست، یک وظیفه است

خبرگزاری فارس: رئیس شواری اسلامی باقرشهر، یکی از وظایف مهم سربازان ولایت یکی از وظایف مهم سربازان ولایت را در این زمان، تلاش برای پیشرفت در انرژی هسته‌ای دانست و گفت: تلاش برای پیشرفت در انرژی هسته‌ای، یک حق نیست، یک وظیفه است.

تلاش برای پیشرفت در انرژی هسته‌ای، حق نیست، یک وظیفه است

پرویز صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران یکی از وظایف مهم سربازان ولایت را در این زمان، تلاش برای پیشرفت در انرژی هسته‌ای دانست و اظهار داشت: امروز که سال‌ها از دفاع مقدس می‌گذرد، یکی از بزرگترین وظایف ما که خود را بسیجیان ولایت‌مدار می‌دانیم، این است که در سنگر علم و دانش بیشتر بکوشیم تا بتوانیم گوی سبقت را از جهان غرب بربیایم و در عرصه های علمی حرف اول را بزنیم.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انرژی هسته‌ای گفت: انرژی هسته‌ای و تلاش برای پیشرفت در آن امروز دیگر یک شعار نیست که مالکیت و بر حق بودن برای داشتن آن را فریاد بزنیم. امروزه پیشرفت در این علم یک وظیفه برای امت مسلمان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌بینید جهان مظلوم اسلام در کشورهایی چون فلسطین و لبنان زیر آماج انواع سلاح‌های هسته‌ای هر روز به خون کشیده می‌شود و این درحالی است که همان کشورهای متهاجم مانند اسرائیل و آمریکا داشتن انرژی هسته‌ای را برای ایران خلاف صلح جهانی می‌دانند. در صورتی که هدف ایران از پیشرفت در استفاده از این انرژی، صلح و امنیت جهانی است.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به برگزاری یادواره بزرگ سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک که با مشارکت ادارات و نهادهای باقرشهر و کهریزک برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم با حضور خانواده معظم شهدای هسته‌ای از مقام شامخ دانشمندان هسته‌ای تجلیل خواهد شد و محوریت برنامه بر اصل تداوم روحیه بسیجی در همه عرصه‌های زمانی تاکید می‌شود.

وی افزود: امروزه نسل جوان و نوجوان ما باید بیدار باشند و بدانند که هنوز خاکریزهای نامرئی دفاع از کیان میهن اسلامی‌مان برپاست و باید برای زنده نگهداشتن یاد شهدا، عرصه علم و فن‌آوری را شکوفاتر کنیم.

صادقی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان اسلام و انقلاب گمان کرده‌اند با ترور، اغتشاش و بر هم زدن امنیت عمومی می‌توانند انقلاب مردمی و اسلامی ما را با مشکل مواجه کنند و از مسیر خود منحرف کنند.

وی همچنین به حماسه بزرگ 9 دی اشاره کرد و افزود: یکی از روزهای بزرگ و بیاد ماندنی انقلاب روز 9 دی است. در این روز ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی، با سلیقه‌ها و افکار مختلف دست در دست یکدیگر بر علیه منافقان داخلی و خارجی شعار «هیهات مناالذله» و «لبیک یا حسین» سر دادند و اقدامات و تحرکات دشمنان قسم خورده انقلاب را نقش بر آب کردند.

این گزارش حاکی است، مراسم یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک در روز پنج شنبه 9 دی ماه ساعت 14 و با حضور ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری آیت‌الله محمدی گلپایگانی در باقرشهر، انتهای بلوار فلسطین، سالن ورزشی فدک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول