اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

ترور دانشمندان هسته‌ای سندی بر حقانیت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: رویش‌ دانشمندان و نخبگان علمی پس از ترور دانشمندان هسته‌ای کشور که سندی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران است، دو چندان شده است.

ترور دانشمندان هسته‌ای سندی بر حقانیت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان در مسجد جامع این شهر با قدردانی از حضور یکپارچه مردم استان قزوین در تجمع‌های عزاداری ایام اربعین حسینی اظهار داشت: مظلومیت شهدای کربلا امروز سند حقانیت شیعه بوده و باید سعی کرد تا با تبلیغ بیشتر دین مبین اسلامی مقدمه‌ساز ترویج معارف اهل ‌بیت شده و دشمنان را نابود کرد.

امام جمعه شهر دانسفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول مدت 33 سال استقرار خویش با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی روبه‌رو شده، افزود: ملت ایران به آرمان‌های امام‌خمینی و مقام معظم‌ رهبری وفادار بوده و امروز هم با اقتدار برابر کینه‌ورزی‌های استکبار ایستادگی کرده و از کیان ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به رحلت عالم مجاهد و نستوه حضرت‌ آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی تصریح کرد: این فقیه وارسته در طول دوران پربرکت عمر خویش یک‌ لحظه‌ نیز از یاد‌ خداوند متعال غافل نشده و همواره در پی کسب مدارج و معارف دینی بود و علاوه بر این نیز شاگردان بسیاری را تربیت و تحویل جامعه اسلامی کرد.

این مسئول تصریح کرد: زمینه‌سازی برای تربیت و بار‌ آوردن جوانان شجاع و عالم به دین وظیفه‌ای خطیر است که امروز آحاد جامعه باید در راستای این مهم فعالیت کرده و یکپارچه تلاش کنند.

انصاری با اشاره به در‌ پیش بودن سالروز شهادت مصطفی احمدی‌روشن دانشمند جوان هسته‌ای تصریح کرد: نبرد دشمنان با انقلاب اسلامی امروز از ماهیت نظامی به سوی تهاجم فرهنگی گرویده و ترور دانشمندان جوان هسته‌ای سندی بر حقانیت جمهوری اسلامی در مجامع جهانی و بین‌المللی برای دست‌یابی به قله‌های علمی و دانایی است.

وی گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای نه‌ تنها جلوی پیشرفت‌های ایران اسلامی را نمی‌گیرد بلکه رویش‌های مجدد در عرصه دانایی نیز پس از اینگونه توطئه‌ها و دسیسه‌ها دوچندان شده و انقلاب اسلامی به اوج قله‌های رفیع علم و دانایی خویش نزدیک می‌شود.

امام جمعه ارداق نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با اشاره به سالروز واقعه کشف حجاب متذکر شد: مردم متدین و دین‌مدار کشور همواره به اصول و معیار‌های دینی پایبند بوده و تاکنون هیچ دولت مستکبر نتوانسته‌ موجب سرافکندگی نظام اسلامی شود.

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدل‌لو در پایان اذعان داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای در کشور نماد خفت دشمنان بوده و آنان را روز به روز به مرگ و نابودی نزدیک‌تر می‌کند.

انتهای پیام/77005/ن40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول