اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روانبخش در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد:

دولت اصلاحات بحث هسته‌ای کشور را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتوسخن گفت: متأسفانه بحث هسته‌ای کشور در دولت اصلاحات کاملاً متوقف شد.

دولت اصلاحات بحث هسته‌ای کشور را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: متوقف شدن بحث هسته‌ای ایران در دولت اصلاحات باعث اعتراض دانشجویان و طلاب سراسر کشور شد، اما متأسفانه دولت اصلاحات دست از این کار بر نداشت و بیش از هفت سال مسئله هسته‌ای ایران را عقب انداخت.

وی ادامه داد: در دولت نهم و دهم مسئله هسته‌ای ایران با رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری با جدیت آغاز شد و به یاری خدا و با پشتوانه ولی‌فقیه امروز ایران اسلامی به غنای 20 درصد اورانیم رسیده است.

حجت‌الاسلام روانبخش تصریح کرد: این حرکت علمی_سیاسی به برکت رهبری بوده است.

وی به بحث تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: اوباما گفته که در طول تاریخ،  شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران طی این یک سال گذشته به کار گرفته‌ایم، اما تاکنون این موضوع ناموفق بوده است.

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتوسخن گفت: حدود یک سال است که بانک مرکزی ما تحریم شده است، اما این تحریم‌ها نتوانسته‌اند ملت را از پای درآورند، چراکه خط ولایتی که مردم انتخاب کرده‌اند، خط درستی است.

حجت‌الاسلام روانبخش تصریح کرد: به برکت ولایت‌فقیه، ما امروز در عرصه‌های فناوری‌های علمی، هوافضا، نانو، لیزر، صنعت نظامی و .... به دستاوردهای بزرگی رسیده‌ایم.

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتوسخن خاطرنشان کرد: شکار پهپادها توسط نیروهای تلاش‌گر ایران اسلامی نشان داد که این کشور مجهز به سلاح‌ها و تجهیزات مهم شده است.

وی عنوان کرد: روسیه در این زمینه اعلام کرد که شکار پهپاد سالم فقط کار ایران است و ما فاقد این قدرت هستیم.

حجت‌الاسلام روانبخش یادآور شد: به دام انداختن این پهپادها حقیقتاً لرزه بر اندام آمریکا انداخت، اما این در حالی است که آمریکا می‌گوید احتمالاً سپاه قدس در پهپادسازی آمریکا نیرو دارد و رمز این پهپادها را می‌داند.

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتوسخن گفت: امروز کشور به مرحله‌ای رسیده که باید افتخار کنیم که در ایران اسلامی هستیم.

وی به بیداری اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی منطقه از آثار و برکات وجود مقام معظم رهبری به دست آمده است.

حجت‌الاسلام روانبخش اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا به صراحت اعتراف می‌کند، تا رهبر ایران هست ما نیز به نتیجه‌ای نخواهیم رسید و یا اینکه تدبیر رایس این بود که نقشه‌های که ما سال‌ها بر روی آنها فکر می‌کنیم رهبر ایران از قبل آن نقشه‌ها را می‌خواند و خنثی می‌کند و وی نیز به صراحت، قدرت رهبری را اعتراف می‌کند.

وی از همه مسئولان نظام خواست که به فرموده مقام معظم رهبری از اختلافات جزئی پرهیز کنند چراکه این اختلافات توطئه دشمنان است.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول