اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ترس از پیشرفت علمی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ترور شهدای هسته‌ای نشانه ترس استکبار از پیشرفت علمی جمهوری اسلامی است.

ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ترس از پیشرفت علمی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با بیان اینکه ما برای پی بردن به اسرار زندگی پیامبر اسلام(ص) باید بیشتر تلاش کنیم، اظهار داشت: مسلمانان به واسطه اخلاق والای رسول خدا(ص) باید به خود ببالند که چگونه پیشوایی دارند.

وی افزود: مسلمان باید محبت پیامبر اسلام(ص) را در دل داشته باشد تا بتواند راه ایشان را رفته و مبلغی برای ترویج اسلام باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه پیامبر اسلام فرموده‌اند، «هر کس با علی مخالفت کند باید با او مخالفت کنید»، تصریح کرد:‌ پیروان

پیامبر(ص) نباید با دشمنان حضرت علی(ع) که دشمنان خدا قلمداد می‌شوند، دوست باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین نعمت برای بشر به ویژه مسلمانان، پیامبر خاتم(ص) بوده است که دانستن قدر ایشان و ادامه دادن راه وی باید مسلمانان باشند، مسلمانی و شیعه علی(ع) بودن برای ما افتخار بسیار بزرگی است.

ابراهیمی با بیان اینکه تمام اعمال پیامبر(ص) از روی اعتدال و انسان‌ساز بود‌، اذعان داشت: پیامبر خاتم(ص) همیشه الگو بودند.

وی تصریح کرد: ما باید از مناسبت‌های دینی نهایت استفاده را ببریم‌، شهادت‌ها برای ما فرصت اجابت دعاست و ولادت نیز خشنودی همگان را در بردارد.

ابراهیمی بیان داشت: به برکت جمهوری اسلامی ایران، فهم ما از اهل‌بیت(ع) و ولایت بالا رفته، لذا پسندیده است که پیشرفت مذهبی خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا برای ما خیلی کار انجام دادند، افزود: تمام کانون‌های مساجد باید برای شهدای محله خود یادبود برگزار کنند و این کار باید با کمک خانواده‌های آنها باشد، چنانکه حضرت زینت(س) و امام سجاد(ع) راه سید‌الشهدا(ع) ادامه دادند‌.

وی با اشاره به سالروز شهادت احمد‌روشن از شهدای هسته‌ای تصریح کرد: شهادت‌ احمدی‌روشن نشانه ترس دشمن از علم ماست نه سلاح ما، آنان می‌پندارند که با این کار جلوی رشد علمی ایران گرفته می‌شود، اما غافل از اینکه ملت ایران در مقابل زور ایستادگی خارق‌العاده‌ای دارند.

انتهای پیام/80024/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول