اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول خبر داد

ظرفیت پوشش 2.5 میلیون نفری مرکز طب هسته‌ای دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول از تحت پوشش قراردادن 2.5 میلیون نفر در مرکز طب هسته‌ای شهرستان دزفول خبر داد و گفت: سطح خدمات ارائه شده در این مرکز بسیار تخصصی است.

ظرفیت پوشش 2.5 میلیون نفری مرکز طب هسته‌ای دزفول

عبدالرحیم صائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: مرکز طب هسته‌ای دزفول یکی از پیشرفته‌ترین مراکز پزشکی هسته ای کشور است.

وی افزود: فعالیت مرکز طب هسته ای دزفول مختص این شهرستان نیست بلکه می‌تواند شهرهای شمالی استان خوزستان و استان‌های همجوار مانند ایلام و لرستان را زیر پوشش خدمات تخصصی پزشکی هسته‌ای خود قرار داد.

صائمی خاطر نشان کرد:  این مرکز می‌تواند بیش از 2.5 میلیون بیمار را تحت پوشش قرار دهد و جز بهترین و مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مراکز طب هسته‌ای کشور است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان دزفول تاکید کرد: این مرکز دارای دستگاه‌هایی است که قدرت تمرکز و فوکوس بسیار بالا و عالی دارند و دارای استاندارهای اروپایی هستند.

صائمی با اشاره به اعتبار این مرکز در کشور افزود: به دلیل دستگاه‌ها و استانداردهای استفاده شده در این مرکز درمانی این مرکز طب هسته‌ای در کشور از اعتبار مثال‌زدنی برخوردار است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول زمینه فعالیت این مرکز را تشخیص و کنترل بیماری‌های سرطانی توسط رادیو اکتیو دانست و ابراز امیدواری کرد که مرکز طب هسته ای دزفول در تشخیص و کنترل سرطان در منطقه تاثیر محسوسی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان دزفول به دلیل گستردگی و مراکز مختلف خدمات‌رسانی در بخش درمان به عنوان قطب درمانی در شمال خوزستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/72006/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول