اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

ایران هسته‌ای نمی‌شد دشمنان ما را می‌بلعیدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ایران هسته‌ای نمی‌شد دشمنان ما را می‌بلعیدند.

ایران هسته‌ای نمی‌شد دشمنان ما را می‌بلعیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در نخستین همایش دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی مدیریت شعب پست بانک استان قم با اشاره به اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تصویب این اصل در قانون اساسی کشور بسیار راهگشا بود.

وی افزود: اگر این اصل آنگونه که تصویب شده است به اجرا برسد اقتصاد کشور با تحول گسترده‌ای مواجه خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه اجرای اصل 44 قانون اساسی در کشور رشد مطلوب اقتصادی را به همراه دارد تصریح کرد: برای اجرای این اصل در سراسر کشور باید زیر ساخت‌های لازم فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه ابتدای انجام هرکاری مشکلاتی وجود دارد ابراز داشت: با برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای کارکنان و کارمندان بخش اقتصادی کشور به عنوان سفیران اقتصادی دولت می‌توانیم در برطرف کردن مشکلاتی که بر سر راه قرار دارد پیروز شویم.

گسترش توسعه جمعیت ایران همگام با گسترش علمی کشور

آشتیانی با اشاره به گسترش جمعیت همراه با توسعه تحولات فرهنگی اجتماعی کشور پس از پیروزی انقلاب بیان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید جمعیت کشور 34 میلیون نفر بودند که اکنون این تعداد به بیش از 70 میلیون نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه آمارها نشان داده است که بعد از پیروزی انقلاب هرسال یک میلیون نفر به جمعیت ایران اضافه شده است تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا 10 سال آینده جمعیت ایران از 100 میلیون نفر تجاوز کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: اکنون با اقداماتی که دولت انجام داده همراه رشد و توسعه، استفاده از علم اقتصاد و فناوری در ایران روبه رشد است.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی دستگاه‌های دولت همانگونه که خود را خادم دولت می‌دانند باید خود را خادم ملت نیز بدانند گفت: باید رفتارهای مدیران در خدمت به مردم در نهایت ادب، عشق و دلسوزی باشد چرا که خدمت به مردم از همه امور مقدم‌تر است.

آشتیانی با بیان اینکه کار پست بانک در خدمت رسانی به روستاییان بسیار ارزشمند است گفت: در زمان‌های گذشته که هنوز فعالیت دفاتر خدمات پیشخوان در روستاها آغاز نشده بود برای یک کار خیلی کوچک بانکی یا پستی باید فاصله روستا تا شهر را می‌پیمودیم تا بتوانیم یکی از نیازهای روزمره را پاسخ دهیم که این نیاز با دایر شدن دفاتر خدماتی پست بانک در روستاها برطرف شده است.

وی اضافه کرد: ‌اکنون خدماتی که توسط دفاتر پست بانک که در روستاها انجام می‌شود کار روستاییان را آسان کرده است که همه این خدمات و نعمت‌هایی که امروز از آن بهره‌ می‌بریم را مدیون نظام اسلامی ایران هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برلزوم برگزاری نماز جماعت در تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی تاکید کرد و گفت: توجه به معنویت موجب بالا رفتن ارزش انسانی و پیشبرد مطلوب‌تر در انجام کارها می‌شود.

هراس دشمنان از دستیابی دانشمندان ایرانی به انرژی هسته‌ای

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت علم و دانش در کشورمان را پس از انقلاب بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اگر دانشمندان ایرانی با تلاش خود به علم نوین انرژی هسته‌ای دست پیدا نمی‌کردند امروز توسط دشمنان خونخوار نظام بلعیده شده بودیم.آشتیانی تهدیدهای دشمنان علیه ایران نشانه ضعف آنان دانست و تصریح کرد: تهدیدها نشان می‌دهد ما توانسته‌ایم  به چیزی دست یابیم که آنان از این موضوع هراس دارند.

انتهای پیام/78005/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول