اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب‌الله در ایران خبر داد

راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی و مدارس قرآنی توسط حزب‌الله

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله در ایران گفت: حزب‌الله در شهرهای مختلف ایران باشگاه‌های ورزشی و مدارس قرآنی راه‌اندازی کرده و این امر را به سایر شهرهای کشور نیز گسترش می‌دهد.

راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی و مدارس قرآنی توسط حزب‌الله

آیت‌الله محمدباقر خرازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر، درباره حضور خود در این شهرستان بیان داشت: سعی شده پایه‌های حرکت‌ آینده حزب‌الله و برنامه‌های آینده و مبانی آن برای مردم معرفی و عرضه شود و زمینه را برای حضور آتی این تشکیلات فراهم کنیم.

این مسئول افزود: به زودی سایت و روزنامه حزب‌الله در شهرستان رامسر فعال شده و برنامه‌ها و طراحی‌های این تشکیلات برای این شهرستان عملی می‌گردد.

دبیرکل حزب‌الله در ایران گفت: دفتر تشکیلات حزب‌الله در رامسر همانند دیگر شهرستان‌های کشور دائر شده و زمینه برای خدمت عموم در سه لایه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به صورت عام فراهم می‌شود.

وی در ادامه گفت: از تجارب چندین ساله این تشکیلات برای ایجاد حلقه واسطه بین حکومت و مردم استفاده و حرکت ایرانی‌ها در قالب صنوف و گروه‌ها در زیر سایه و لوای فقاهت و روحانیت پایه‌ریزی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: شاید افراد خاصی از اسم حزب‌الله استفاده، ولی با مبانی فقاهتی این تشکیلات آشنا نبوده‌اند در حالی که تمام برنامه‌های ما در زیر سایه روحانیت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مدارس غیرانتفاعی قرآن، باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی فوق‌العاده از جمله برنامه‌هایی است که در بعضی از شهرهای ایران انجام شده و دیگر برنامه‌ها به سرعت در حال گسترش است.

خرازی تاکید کرد: برنامه‌های تشکیلات حزب‌الله شامل شهرها، استان‌ها و کشور و نیز افراد، خانواده و قبایل است و امیدواریم بتوانیم برای هر فردی برنامه‌ریزی جدیدی داشته و نسخه به روزی ارائه دهیم.

این مسئول با اشاره به تخصیص اعتبارات خاص در هر شهر اضافه کرد: نیروهای حزب‌الله باید در رفاه اقتصادی زندگی کنند و باید در نظر داشته باشیم که تا رفاه نباشد انفاقی صورت نمی‌گیرد و انفاق نباشد شرط سوم تقوا محقق نمی‌شود و تقوا نباشد ظهوری هم نخواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما آمده‌ایم تا یادآوری کنیم که نماز محور همه عبادات و تمام اعمال عبادی بر پایه نماز استوار است.

خرازی در پایان اذعان داشت: کار بزرگ و سختی را در پیش داشته و باید از همه ظرفیت‌ها و نخبگان استفاده شود تا طرح‌های بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این تشکیلات در کشور به درستی و با برنامه‌ریزی مدون محقق شود.

انتهای‌پیام/86024/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول