اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی در قم عنوان کرد:

تولید محصولات قرآنی فاخر در عرصه دیجیتال

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات گفت: تولید محصولات قرآنی فاخر و قابل عرضه در خارج از کشور از اهداف و اولویت‌های برگزاری این جشنواره است.

تولید محصولات قرآنی فاخر در عرصه دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات، سعید مشهدی افزود: در جریان برگزاری این جشنواره محصولاتی متناسب با نیازسنجی بازارهای خارجی تولید می‌شود.

وی تاکید کرد: برای بازارهای مختلف باید محصولات و نرم‌‌افزارهای قرآنی متناسب با بازارهای هدف ارائه شود تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.

مدیر اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات در قم با اشاره به تنوع محصولات نرم‌افزاری افزود: محصولات در این زمینه باید با رویکردهای دینی و قرآنی در سامانه‌ها و قالب‌های مختلف و با توجه به نیاز مخاطبین و تکنولوژی‌های پرمخاطب و برای همه گروه‌های سنی و اقشار مردم تولید شود.

مشهدی یادآور شد: تولیدکنندگان در تولید آثار قرآنی باید به جنبه‌های صادراتی بودن آن نیز توجه کافی داشته باشند تا محصولات قابل قبولی برای ارسال به خارج از کشور تولید شود.

وی در ادامه سطح تولیدات نرم‌افزارهای قرآنی در کشور به ویژه استان قم را بالا دانست و گفت: ایران در این زمینه در جایگاه بالاتری نسبت به اغلب کشورهای خارجی قرار دارد که باید با ارائه و تولید محصولات با کیفیت بالاتر در جنبه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این جایگاه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول