اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف کوهبنان:

محافل انس نقش مؤثری در قرآن‌آموزی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: برپایی محافل انس با قرآن می‌‌تواند نقش مؤثری در راستای قرآن‌آموزی در سطح جامعه ایفا کند.

محافل انس نقش مؤثری در قرآن‌آموزی دارند

رضا مطیع‌دولت امروز در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن کریم اظهار داشت: مراسم معنوی انس با قرآن کریم در طول ماه‌های محرم و صفر همه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان و علاقمندان بر پا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این محافل معنوی و نورانی در مساجد را گسترش و تعمیق فرهنگ غنی قرآن دانست و افزود: تمام تلاش ما این است که جلسات قرائت قرآن طی سال در تمام مساجد شهرستان فعال شوند تا نمازگزاران از ثواب بیشتری در زمان حضور در مساجد بهره‌مند شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان توجه به لحن و تجوید و همچنین مفاهیم و انس بیشتر با قرآن کریم را از ویژگی‌های این جلسات برشمرد و بیان داشت: استعدادهای قرانی جوانان و نوجوانان در این جلسات شناسایی و شکوفا می‌شود.

مطیع‌دولت گفت: با توجه به همکاری امام جمعه و فرماندار شهرستان از طرفی حمایت‌های مالی و سرکشی مستمر آنان از جلسات قرآنی در سطح شهرستان شاهد رشد، بالندگی و گسترش روزافزون این جلسات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اکثر محله‌های شهر کوهبنان علاوه بر جلسات مساجد جلسات خانگی بانوان نیز از رونق خاصی برخوردار است و افراد آگاه و متخصص نسبت به قرائت، آموزش قران و تفسیر مبادرت می‌ورزند.

مطیع‌دولت تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تخصصی صوت و لحن ویژه منتخبان مسابقات، برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت، برگزاری جلسات انس با قرآن  و ... از جمله برنامه‌های این اداره در طول سال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان عنوان کرد: بدون شک و تردید مسیر واقعی و حقیقی سعادت انسان‌های بیدار دل با قرائت و بهره جستن از کلام‌الله مجید و توسل به اهل بیت (ع) مقدور است، لذا برپایی محافل انس با قرآن می‌‌تواند نقش مؤثری در راستای قرآن‌آموزی در سطح جامعه ایفا کند.

به گزارش فارس، محفل انس با قرآن صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از مسئولان، حافظان و قاریان برتر استان و شهرستان و جمعی از مردم در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول