اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

دشمن در حال صف‌آرایی برای فتنه جدید در انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قرچک با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات گفت: دشمن در حال صف‌آرایی برای فتنه جدید در انتخابات است.

دشمن در حال صف‌آرایی برای فتنه جدید در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک گفت: ملت ایران در طول سال‌های پس از انقلاب با تحریم‌های مختلف نظامی، اقتصادی و فرهنگی مواجه شده که استکبار نتوانست با این اقدامات بر اراده ملت ولایی فائق آید، دشمن در برهه کنونی با جنگ نرم و تحریم اقتصادی می‌خواهد افکار جوان ایرانی را به سمت وابستگی غربی هدایت کند که خوشبختانه تبعیت محض جوانان از ولایت فقیه، این توطئه‌ها را سرکوب کرده است.

وی با قدردانی از حضور مردم وفادار و ولایی شهر قرچک در مراسم عزاداری محرم و صفر، تصریح کرد: علیرغم گرانی‌ها، مراسم اطعام‌دهی امسال در نقاط مختلف شهرستان بسیار بوده که رسالت مسئولان برای خدمت‌رسانی را دوچندان کرده است.

امام جمعه قرچک با بیان این‌که مسئولان باید دغدغه بیشتری برای رفع معیشت مردم داشته باشند، یادآور شد: جلوی رانت‌خواران و گرانی‌های افسار گسیخته دلالان باید گرفته شود و حمایت از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه باید بیشتر شود.

وی در ادامه با اشاره به کشتار بیرحمانه مردم مظلوم و آزاده در بحرین، اظهار داشت: متأسفانه مزدوران بویی از شرف و مردانگی را در خود ندیده‌اند و با استکبار هم نوا شده‌اند.

خطیب نماز جمعه قرچک با اشاره به سیره زندگی امام‌رضا (ع) ادامه داد: مهم‌ترین موقعیت و شرایط خوب تبلیغی زمان امام‌رضا در میان جمع اندیشوران نیشابور بود که از ایشان خواست پیام خداوند در اهمیت ولایت فقیه را همه گیر کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نکات جالبی در اجتماع پرشور مردم قم بیان نمودند: "باید با تقوای جمعی و هوشیاری همگانی متوجه طرح‌های دشمن باشیم و اجازه ندهیم مسئله‌ای حواسمان را از دشمن پرت کند، هم اکنون ذهن دشمن بر انتخابات پیش رو متمرکز شده است. " از تمامی این صحبت‌ها در می‌یابیم که دشمن در حال صف‌آرایی برای فتنه جدید در انتخابات آینده ایران است که یقیناً با جهت‌گیری‌های مناسب تمامی دستگاه‌ها تحت امر مقام معظم رهبری این تحرکات مسموم محکوم به شکست می‌باشد.

امام جمعه قرچک با اشاره به شهرستان شدن قرچک و معرفی فرماندار آن گفت: از معاونت ریاست جمهوری، وزیر کشور و استاندار تهران که با انتخاب فرمانداری ولایی، بسیجی، جهادگر و از بدنه وزارت کشور روند پیشرفت شهرستان قرچک را تسریع بخشیدند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک شما مردم و مسئولین و جوانان پر شور بتوانیم تحولی در شهرستان ایجاد کنیم.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول