اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی‌جزایری:

شرکت در انتخابات وظیفه است / تلاش دشمن برای اخلال در مسائل روزمره نظام

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و بزرگی است که بر عهده هر ایرانی گذاشته شده است و باید در راستای اجرای این وظیفه تلاش کرد.

شرکت در انتخابات وظیفه است / تلاش دشمن برای اخلال در مسائل روزمره نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: ایران اسلامی بار دیگر برتری خود را در منطقه به نمایش گذاشت و توانست با آزادی اسرای خود بر تروریست‌ها فائق آید.

وی تاکید کرد: گرفتن اسیر از ایران اهداف زیادی در بر داشت و ایران اسلامی با آزادسازی همه این اسرا توانست بار دیگر اهداف دشمن را برهم زند و تروریست‌ها را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذارد.

*شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: باید دانست که شرکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و بزرگی است که برگردن هر ایرانی گذاشته شده است و باید در راستای اجرای این وظیفه تلاش کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران بیدار است و با بصیرت در انتخابات شرکت می‌کند و بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد و در این باره دشمن ناکام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در راستای ایجاد اختلال در مسائل روزمره نظام در حال تلاش است و ایجاد مشکل در آستانه انتخابات از دیگر اهداف دشمن در این روزهاست که باید در این باره هوشیار بود.

*وقف صدقه‌جاریه است

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: ملت ایران باید در راستای توجه بیشتر به وقت بکوشد و در راستای رونق بخشیدن به این حکم شرعی گام بردارد.

وی تاکید کرد: وقف به نحوی است که پس از مرگ نیز خیرات و مبرات آن به انسان می‌رسد و به این دلیل باید سنت وقف در جامعه احیا شود و باید در این باره برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: مسئولان اوقاف در استان در راستای اطلاع‌رسانی درباره وقف به مردم گام بردارند و در این باره بکوشند تا مردم به سوی این سنت اسلامی حرکت سریع‌تر و بیشتری داشته باشند.

*پیامبر مهربانی اسوه بزرگ جهانی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: پیامبر اسلام اسوه‌ای بزرگ برای همه ملت‌هاست و آنچه از پیامبر اسلام در جهان به جای مانده است اسلام عزیزی است که در حال تسخیر جهان است.

وی تاکید کرد: اسلام در حال درنوردیدن جهان است و به این دلیل باید کوشید تا اسلام را به درستی به جهان معرفی کرد و در این باره توطئه‌های جهان غرب مبنی بر اسلام ستیزی و اسلام هراس را خنثی کرد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول