اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

آزادترین و سالم‌ترین انتخابات‌ها در ایران برگزار شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار جنوب گفت: هیچ انتخاباتی در دنیا آزادتر و سالم‌تر از کشور ایران برگزار نمی‌شود.

آزادترین و سالم‌ترین انتخابات‌ها در ایران برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودبار جنوب ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت: خداوند نعمت‌های زیادی نصیب ما کرده است که اگر بخواهیم آن‌ها را محاسبه کنیم، قابل شمارش نیستند.

وی افزود: از مهم‌ترین نعمت‌های خداوند نعمت هدایت است که مورد توجه رسول گرامی اسلام‌(ص) نیز بوده است و ایشان یکی از دغدغه‌های اصلی رسالتش این بوده است که بشریت را به راه حق و حقیقت هدایت و ارشاد کند.

گروهی با اشاره به ارزش هدایت در اسلام بیان داشت: پیامبر(ص) وقتی که حضرت علی(ع) را به یمن فرستاد به ایشان فرمودند که ای علی هرگز با کسی جنگ نکن تا اینکه او را به اسلام راهنمایی کنی و به خدا سوگند که اگر کسی به دست شما هدایت شود این برایت بهتر از آنچه که طلوع و غروب می‌کند، است.

گروهی با بیان اینکه مسئله دیگر در بحث هدایت، استقامت در راه هدایت و پایداری است، تصریح کرد: امیرالمومنین علی(ع)  در نهج‌البلاغه می‌فرمایند در راه راست از کمی نهراسید، یعنی کسانی که به دنبال هدایت‌گری هستند باید با عزم راسخ وارد میدان شوند و در این راه مقاومت، استقامت و پایداری کنند و از این که عده آ‌ن‌ها کم است ترس و هراسی نداشته باشند.

امام جمعه رودبار عنوان کرد: مسئله آخر و مهم ماندن بر راه هدایت و ثابت قدم شدن در این راه است و انسان ابتدا اسلام را قبول می‌کند ولی در ادامه راه ممکن است از راه اسلام جدا شود مانند کسانی که روز عاشورا در مقابل حضرت سیدالشهدا ایستادند و ایشان را به شهادت رساندند.                           

وی اظهار داشت: پیغمبر اسوه و الگو است و باید به ایشان اقتدا کنیم باید منش ما، منش پیغمبر باشد و در زندگی ایشان را سرلوحه خود قرار دهیم.                    

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: دشمن در درجه اول نمی‌خواهد که ما اصلا انتخاباتی داشته باشیم و اگر هم انتخاباتی برگزار می‌شود به بهانه‌هایی مانند اینکه این انتخابات آزاد و سالم نیست، قصد منحرف کردن افکار مردم را دارد در حالی که در دنیا انتخاباتی آزادتر و سالم‌تر از کشورمان وجود ندارد.

گروهی بیان داشت: مردم بصیر و فهیم کشورمان همانند انتخابات‌های گذشته در این انتخابات با تمامی قوا شرکت می‌کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.

انتهای پیام/2655/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول