اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

انتخابات آزاد توسط دشمنان کینه‌توز نظام مطرح می‌‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: انتخابات آزاد توسط دشمنان کینه‌توز نظام و چهره‌های سیاسی ورشکسته در فتنه 88 مطرح می‌‌شود.

انتخابات آزاد توسط دشمنان کینه‌توز نظام مطرح می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم و پرشور مردم ولایت‌مدار قم در روز حماسه 19 دی در خصوص عنوان جدید انتخابات آزاد که توسط دشمنان کینه‌توز نظام و چهره‌های سیاسی ورشکسته در فتنه 88 مطرح می‌‌شود، فرمودند «ذهن دشمنان انقلاب به انتخابات خرداد‌ماه 92 متمرکز شده است».

علما تاکید کرد: اما رهبر فرزانه و حکیم انقلاب از تحرکات پشت پرده فتنه جدید پرده برداشت و چهره‌های آن‌ها را رو کرد و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام گذاشت.

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم باید مراقب باشند فریب ترفندهای دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را نخورند، بلکه باید به رهنمودهای رهبر انقلاب توجه زیادی داشته باشند.

علما با اشاره به اینکه یکی از راه‌های پیروزی، مقاومت در برابر دشمنان است، خاطرنشان کرد: ملت هوشیار ایران باید حرکت‌های دشمن را زیر نظر داشته باشد تا دشمن شور مردم را کم نکند.

وی با تاکید بر حضور تمام مردم در انتخابات، هشدار داد: باید مواظب توطئه دشمنان بود، چراکه یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد تبلیغات برای خدشه‌دار کردن انتخابات است.

علما اظهار داشت: دشمنان ممکن است با قضایایی مانند مسائل اقتصادی مردم را سرگرم کنند که باید فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را نصب‌العین قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان هوشیاری مردم را شرط اصلی گذشتن از توطئه‌های شوم دشمنان دانست و گفت: دشمنان بیکار نمی‌نشینند و در حال طراحی نقشه‌های پلید خود در اتاق فکرشان هستند.

وی با اشاره به 24 دیماه سال 58، انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران با حکم امام خمینی(ره)، بیان داشت: 27 دی مصادف با شهادت نواب‌صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام است که حقیقتا ذوب در اسلام بودند، همچنین 28 دیماه مصادف با سال‌روز شهادت آیت‌الله حکیم به‌دست دژخیمان بعثی است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به سال‌روز رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: همه باید به پیامبر(ص) اقتدا کنند و خداوند، پیامبر(ص) را اسوه یک‌صد و بیست و چهار هزار پیامبر(ع)، سیزده معصوم و اهل عالم تا قیامت قرار داده است.

انتهای پیام/2700/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول