اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

هوشمندی مردم در برگزاری انتخاباتی سالم ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر هوشمندی و درایت مردم در برگزاری انتخاباتی سالم تأکید کرد و گفت: هوشمندی مردم در برگزاری انتخابات آتی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد.

هوشمندی مردم در برگزاری انتخاباتی سالم ضروری است

اصغر عربیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در البرز اظهار داشت: توطئه‌های دشمنان علیه کشور پایانی نداشته لذا با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات مردم باید بیش از گذشته هوشیار باشند و با درایت و آگاهی دسیسه‌های شوم دشمنان را از بین ببرند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با گذر از فراز و نشیب‌های گوناگون امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ قدرتی قادر نخواهد بود خدشه‌ای به این انقلاب وارد کند.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده، برگزاری سالم و باشکوه این انتخابات را مستلزم هوشیاری و آگاهی مردم عنوان کرد و افزود: همان طور که در انتخابات سال 88 شاهد فتنه‌انگیزی دشمنان نظام بودیم بی‌شک در انتخابات آتی نیز دشمن با تمام ابزار و امکانات برای ضربه زدن به این انتخابات وارد میدان خواهند شد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ابزار و امکانات دشمن در انتخابات آتی به طور قطع با گذشته فرق خواهد داشت تأکید کرد: در این راستا آگاه‌سازی نسل امروز از فتنه‌های دشمنان امری ضروری و مهم به شمار می‌رود.

عربیان گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم سعی در ایجاد اختلال در این زمینه خواهد کرد که لازم است ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همان طور که فتنه سال 88 را خنثی کردند این بار نیز دشمنان را بر جای خود نشانده و اجازه ندهند بیگانگان در سرنوشت کشورشان دخالت کنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی بسیار بزرگ برای دیگر کشورها محسوب می‌شود افزود: شاهد آن هستیم که کشورهای عربی امروز با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر ستمگران و زورگویان کشور خود به پا خاسته‌اند و با آنان به مقابله پرداخته‌اند.

عربیان با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای مسلمان منطقه گفت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با تأسی از انقلاب ایران به وقوع پیوست اما این انقلاب‌ها به دلیل فقدان رهبری ناکام ماند و به صورت کامل محقق نشد.

وی پیروی ملت ایران از رهنمودهای مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین دلایل موفقیت این ملت در برابر دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول