اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیشوا:

دشمنان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیشوا با اشاره به اهمیت انتخابات آینده گفت: دشمنان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دشمنان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحمتی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه پیشوا پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: امام علی (ع) فرمودند «در زندگانى رسول خدا (ص) براى من و تو نشانه‏هایى است که ما را به زشتى‏ها و عیب‏هاى دنیا راهنمایى می‌کند، پیامبر اکرم (ص) با آن مقام و منزلتی که داشت با نزدیکان خود گرسنه به سر می‏برد و زینت‌هاى دنیا از او گرفته شد. بنابراین انسان عاقل باید بیندیشد که خداوند (که دنیا را از پیامبر (ص) گرفت و او را از دنیا محروم کرد، با این کار) آیا به او اهانت کرد یا او را گرامی داشت. اگر بگوید: اهانت کرد، سوگند به خدای بزرگ، دروغ بزرگ گفته و بهتانى بزرگ زده است، و اگر بگوید: او را اکرام کرد، پس بداند، آنها که خدا (سفره) دنیا را برایشان گسترانید مورد اهانت قرار داد، زیرا خداوند دنیا را به آنها داد و از بهترین و نزدیک‏ترین بندگانش گرفت. پس مؤمنین باید از پیامبر (ص) پیروى کنند، و قدم جاى قدم او بگذارند، وگرنه از هلاکت در امان نمى‏باشند. پروردگارا محبت دنیا را از دل‌های ما خارج بفرما.»

امام جمعه پیشوا تأکید کرد: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند «با مرگ تو رشته‏اى پاره شد که با مرگ دیگران قطع نشد، با مرگ تو رشته وحی و نبوت پاره شد. مصیبت تو، [آنقدر بزرگ است که] مصیبت‌های دیگر را کوچک و سبک کرد و آنقدر فراگیر شد که همه را در مصیبت تو عزادار کرد. اگر به صبر امر نکرده بودى، و از بى‏تابى نهى نمى‏فرمودى، آنقدر اشک مى‏ریختم تا اشک‏هایم تمام شود و این درد جانکاه همیشه در من مى‏ماند، و اندوهم همیشگی بود، همه این‌ها در مصیبت تو کم است! چه باید کرد که زندگى را دوباره نمى‏توان بازگرداند، و مرگ را نمى‏شود مانع شد، پدر و مادرم فداى تو! ما را در پیشگاه پروردگارت یاد کن و به یاد ما باش.

وی با استناد به سخنان و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی اظهار داشت: مشروعیت واقعی، حمایت مردم از نظام است.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا ادامه داد: دشمنان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی دارند و مسئولان مملکت باید در این زمینه بیدار و هوشیار بوده و فضا را همچنان آرام و به دور از تنش حفظ کنند.

امام جمعه پیشوا افزود: هرکس که به هر طریقی فضای انتخابات را توأم با تشنج کند، به نظام خیانت کرده است.

وی با اشاره به رصد برنامه‌های جمهوری اسلامی توسط دشمن تأکید کرد: دشمن چند هدف را از این رصد پیش رو دارد که ایجاد مانع در انتخابات آینده و به تعویق انداختن آن، و ایجاد بی‌روحی، سردی و بی‌رمقی در انتخابات از آن جمله است.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا به حضور همیشه خبرنگاران خارجی در برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این خبرنگاران تنها نقاط ضعف را منعکس می‌کنند.

انتهای ‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول