اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس:

التهاب‌های جامعه در آستانه انتخابات کاهش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس با اشاره به شرایط انتخابات پیش‌رو گفت: التهاب‌های جامعه در آستانه انتخابات باید کاهش یابد.

التهاب‌های جامعه در آستانه انتخابات کاهش یابد

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور اظهار داشت: انتخابات از موضوعات مهمی است که تأثیر همه جانبه‌ای در سرنوشت کشور دارد.

حضور پرشور در انتخابات از تأکیدات مقام معظم رهبری است

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که حضور پر شور و باشکوه‌تر از گذشته در انتخابات مورد تأکید مقام معظم رهبری است، گفت: انتخاب عاقلانه و حضور باشکوه در انتخابات باید مورد توجه ما برای انتخابات پیش‌رو باشد.

دبیر کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و دقت مردم در آستانه انتخابات شد و گفت: التهاب‌ها و استرس‌ها را در جامعه کاهش دهیم.

وی به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور اشاره کرد و یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید ولایی، تابع ولی‌فقیه و دارای اقتدار اجرایی بالا باشد.

حسینی افزود: رئیس جمهور آینده باید دارای قدرت ارتباط و تعامل بالا با کشورهای منطقه و سایر کشورها باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره وضعیت شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی با توجه به ظرفیت‌های موجود و فرصت شش ساله این دوره، در حد انتظار ظاهر شدند و نمره قبولی می‌گیرند.

کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی به صورت تیمی وارد انتخابات شوند

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی به صورت تیمی و دارای برنامه شد و خاطر نشان کرد: صاحب‌نظران و دلسوزان شهرها اقدام به معرفی تیمی برای عضویت در شوراها کنند و مردم به برنامه‌های کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی رأی دهند.

وی به فواید ورود تیمی به شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اشاره کرد و ادامه داد: کاهش اختلافات در درون شوراها، افزایش توانایی‌های اجرایی و افزایش تفاهم برای انتخاب شهردار از فواید ورود تیمی به شوراهای اسلامی است.

انتهای‌پیام/86015/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول