اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس عنوان کرد

ضرورت تبدیل بافت فرسوده گچساران به ناحیه جدید شهری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود 164 هکتار بافت فرسوده در گچساران گفت: به منظور خدمت‌رسانی بهتر شهرداری به نقاط مختلف شهری، بافت فرسوده باید به ناحیه جدید شهری تبدیل شود.

ضرورت تبدیل بافت فرسوده گچساران به ناحیه جدید شهری

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مردمداری و حل مشکلات مردم از شاخص‌ها و ویژگی‌های مهم برای مدیران و مسئولان است.

وی یادآور شد: مسئولان باید در برابر خواسته‌های مردم سعه صدر داشته باشند و حضور در میان مردم و پاسخگویی به آنان را سر لوحه کار خود قرار دهند.

تغییر مبلمان شهری گچساران ضروری است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات شهرداری گچساران، با اشاره به وضعیت کنونی این شهرستان ابراز داشت: شکل ظاهری و مبلمان شهری گچساران باید تغییر کند و اگر اقدامات عملی لازم صورت نگیرد، وضعیت این شهرستان به شکل کنونی باقی می‌ماند.

تاجگردون اعتبارات شهرداری گچساران را ناچیز دانست و گفت: باید همه ادارات و نهادها به همکاری با شهرداری خدمات‌رسانی در سطح شهر را به طور مطلوب‌تری ارائه دهند.

وی تصریح کرد: وجود بافت فرسوده شهری یکی از مهم‌ترین معضلات شهری گچساران بوده که بازسازی این بافت از ضرورت‌های مهم و لازم است.

تاجگردون خاطرنشان کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای خدمات‌رسانی به مناطق دارای بافت فرسوده اقدامات مطلوبی داشته است اما وجود این بافت، چهره شهر را زشت کرده و سبب شده خدمات شهرداری آنگونه که باید دیده نشود.

وی با اشاره به وجود 160 هکتار بافت فرسوده شهری در گچساران بیان داشت: شهرداری دوگنبدان در حال تلاش برای پیشرفت و توسعه شهری است اما وجود بافت فرسوده، کیفیت خدمات‌رسانی شهرداری را کاهش می‌دهد.

محل بخشداری مرکزی گچساران به پارکینگ تبدیل می‌شود

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم بافت فرسوده دوگنبدان به ناحیه شهری جدیدی تبدیل شود تا منابع و اعتبارات مستقلی برای این ناحیه در نظر گرفته شود.

تاجگردون با اشاره به کمبود پارکینگ عمومی در گچساران ابراز داشت: با پیشنهادی که ارائه شده، فرمانداری سابق که هم‌اکنون بخشداری مرکزی گچساران است، به عنوان نقطه‌ای مناسب برای ایجاد پارکینگ عمومی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: نبود پارکینگ از دیگر مشکلاتی بوده که برای حل این مشکل تلاش همه مسئولان ضروری است.

تاجگردون با بیان اینکه بازار گچساران باید ساماندهی شود، گفت: برنامه‌ها و طرح‌های مطلوبی برای ساماندهی بازار این شهرستان مد نظر بوده که ضمن ارائه به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، در زمینه اجرایی و عملیاتی شدن این طرح‌ها نیز اقدامات لازم را هماهنگی خواهم کرد.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول