اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

دهیاران خواسته‌ها واقعی مردم را به مسئولان انعکاس دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: دهیاران خواسته‌ها و نیازهای واقعی مردم را به مسئولان انعکاس دهند و از تمام ظرفیت‌های موجود در روستاها جهت تأمین نیازهای مردم اقدام کنند.

دهیاران خواسته‌ها واقعی مردم را به مسئولان انعکاس دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشستی با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی و سرفاریاب و دهیاران شهرستان چرام در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست ضمن توجه به مسائل فرهنگی در روستاها توجه بیشتر دهیاران و شوراهای اسلامی را به این موارد و مسائل مهم دانست.

فرماندار چرام با بیان این‌که همکاری و همیاری مردم جهت برگزاری مراسم‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران محلی در روستاها است، اظهار کرد: باید مردم را در این‌گونه مسائل دخالت دهیم و از همکاری آن‌ها استفاده لازم را ببریم.

وی با اشاره به این‌که دهیاران با دقت عمل بیشتر کار نظارت بر ساخت‌ و ساز در روستاها را تحت نظر داشته باشند، افزود: با توجه به ارتباط تنگاتنگ دهیاران با اقشار مردم، دهیاران باید در امور  فرهنگی پیشقدم بوده و در مناسبت‌های فرهنگی به نحو احسن فعالیت داشته باشند.

این مسئول از دهیاران خواست به موقع اخبار روستا به بخشداری‌ها، خواسته‌ها و نیازهای واقعی مردم را به مسئولان انعکاس دهند و از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در روستاها جهت تأمین نیازهای مردم اقدام کنند.

نیکروز ضمن تأکید بر شرکت همه جانبه مردم در انتخابات ابراز داشت: دهیاران نسبت به توجیه کردن مردم روستا جهت شرکت در انتخابات به صورت سخنرانی در نماز جماعت برای اهالی روستا اقدام کنند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تصریح کرد: هر کدام از دهیاران با توجه به این‌که نماینده دولت هستند بی‌طرفی خود را در انتخابات حفظ کنند و تمامی فعالیت آنان فراهم کردن زمینه برای حضور بیشتر مردمی در پای صندوق‌های رأی باشد.

وی در این نشست دهیاران را نمایندگان دولت در روستاها و چشم و چراغ نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دهیاران صف مقدم مدیریت کشور هستند و باید در جهت رشد و توسعه روستا تلاش کنند.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول