اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند تأکید کرد

وحدت و انسجام مسئولان در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: ضعف مسئولان و کوتاهی آنان در انجام وظایف خویش غیر‌قابل قبول است و باید با شناسایی و بررسی نقاط ضعف خویش، وحدت و انسجام را در آستانه انتخابات افزایش دهند.

وحدت و انسجام مسئولان در آستانه انتخابات

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند امروز در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز که با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در البرز با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات، یکی از پیام‌های این جلسه را وحدت و انسجام مسئولان معرفی و عنوان کرد: با توجه به اینکه در این ایام، جنبه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری بسیار مورد توجه عموم و رسانه‌ها قرار گرفته، باید با وحدت کلمه به امور پرداخت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه ابراز کرد: رسانه‌ها باید نقاط قوت را بیان کرده و نقاط ضعف را تنها برای رفع مشکلات و موانع مطرح کنند.

امام جمعه شهر الوند تصریح کرد: به فرموده امام موسی‌بن جعفر (ع)، همه شیعیان، دین‌داران، و عاشقان ولایت وظایفی را در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، انقلابی و رسالت کاری‌شان دارند که به عنوان یک تکلیف منسجم شناخته شده است.

عادل‌پور اذعان داشت: انسان باید به قدری در دنیا تلاش کند که گویی قرار است همواره در این دنیا باشد و از طرفی باید به همان میزان برای آخرت خود توشه بردارد.

وی با بیان اینکه هر کس دو روز زندگی‌اش یکسان باشد ضرر کرده است، ابراز کرد: انسان باید در روزهای زندگی خویش برای خود و جامعه مفید واقع شود.

امام جمعه شهر الوند ضعف مسئولان و کوتاهی آنان در وظایف خویش را غیر قابل قبول دانست و تصریح کرد: چنانچه هر کس در خود تلاش و تحرکی نمی‌بیند، باید اجازه دهد دیگران در جایگاه او به خدمت‌رسانی مشغول شوند.

عادل‌پور در ادامه ابراز کرد: خوشبختانه جلسات شورای فرهنگی شهرستان همواره با اهمیت روزافزون برگزار شده و متناسب با هر جلسه، مصوبات خوبی داشته است.

وی در خصوص این جلسه عنوان کرد: جلسه امروز نیز با همفکری و هم‌دلی و وحدت همه مسئولان و فرماندار شهرستان جلسه‌ای با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد.

امام جمعه شهر الوند اظهار داشت: خبرگان و دلسوزان مسائل فرهنگی شهرستان در این جلسه تذکرات خوبی در خصوص معضلات فرهنگی شهرستان و استان دادند.

علی عادل‌پور خاطرنشان کرد: امید است مصوبات شورای فرهنگ عمومی با نگرش عالی خویش در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی و سنت‌های علوی برای خانواده‌ها و مردم مفید واقع شود.

انتهای پیام/77007/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول