اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

باید برای مسکن مهر در خراسان‌رضوی چاره‌اندیشی شود

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: برای مسکن مهر باید چاره‌اندیشی شود و در حال حاضر دو منطقه از مشهد که در آن مسکن مهر ساخته می‌شود واقعاً در خدمات‌رسانی مشکل دارند.

باید برای مسکن مهر در خراسان‌رضوی چاره‌اندیشی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی امروز در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: برای مسکن مهر باید چاره‌اندیشی شود و در حال حاضر دو منطقه از مشهد که مسکن مهر در آن ساخته می‌شود واقعاً در خدمات‌رسانی مشکل دارند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: اگر بنا باشد بخشی از کار انجام شود و به عنوان وزارت راه و شهرسازی مدعی باشیم که تکلیف خود را انجام داده‌ایم؛ در این صورت قطعاً نیازهای مردم برآورده نشده و آن‌ها به مقصود خود نرسیده‌اند.

بحرینی یادآور شد: در این زمان تکلیف مجمع نمایندگان است که ورود پیدا کرده و در مشهد یک جلسه را با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مسئولان شرکت‌های آب و برق و گاز تشکیل دهند و بازدیدی نیز از مسکن مهر داشته و مشکلات آن را بررسی و برای برطرف کردن آن‌ها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: هزینه‌های اضافی که در حال حاضر از متقاضیان مسکن مهر به بهانه محوطه‌سازی و ارائه خدمات گرفته می شود در برآورد اولیه آورده نشده بود و هم‌اکنون متقاضیان 20 میلیون پول پرداخت کرده‌اند اما هنوز خانه‌دار نشدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متقاضیان مسکن مهر که اصولا از دهک‌های پایین‌تر جامعه هستند گناه نکرده‌اند که واحدهای مسکونی در محلی احداث شده که فاقد تاسیسات زیربنایی بوده و برای تحویل آن با تاخیر مواجه شده‌اند ضمن اینکه باید مبلغی اضافه نیز پرداخت کنند.

بحرینی با اشاره به انجمن انبوه‌سازان گفت: همچنین باید مزیت انبوه‌سازان در کیفیت و قیمت و پیشگامی آن‌ها در استفاده از فناوری‌های جدید در ساخت و ساز مشخص شود.

انتهای پیام/70005/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول