اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دزفول در گفت‌وگو با فارس:

شهرداری نهادی شبانه‌روزی است/ پنج‌شنبه‌ها شهرداری دزفول تعطیل نیست

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول گفت: شهرداری نهادی خدماتی و شبانه‌روزی است و برای خدمات‌رسانی به مردم باید شبانه‌روزی کار کرد.

شهرداری نهادی شبانه‌روزی است/ پنج‌شنبه‌ها شهرداری دزفول تعطیل نیست

محمدعلی دوایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: شهرداری دزفول پنج‌شنبه‌ها تعطیل نیست و به این دلیل برای خدمات‌رسانی به مردم از پنج‌شنبه‌ها نیز استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همه پروژه‌های عمرانی و سایت اداری شهرداری دزفول در روزهای پنج‌شنبه فعال خواهد بود و از این نظر پرسنل خدوم شهرداری دزفول برای فعالیت حضوری همیشگی و تمام وقت دارند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز فعالیت شهرداری‌ها افزایش می‌یابد، تاکید کرد: در آستانه نوروز فعالیت شهرداری‌ها بسیار زیاد می‌شود و به این دلیل پنج‌شنبه‌ها نمی‌تواند برای دستگاه خدماتی مانند شهرداری تعطیل باشد.

شهردار دزفول خاطرنشان کرد: شهرداری دزفول در شرایط کنونی برای پاسخگویی به ارباب رجوع زمان کم دارد چه برسد به اینکه پنج شنبه‌ها نیز تعطیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان خوزستان بازتاب فراوانی داشته است و به این دلیل روز گذشته بسیاری از کارمندان بانک‌های خوزستان درباره عدم تعطیلی بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه اعتراض کرده‌اند.

شهرداری‌های خوزستان نیز به دلیل جلوگیری از زیان و خسارت مالی اعلام کرده‌اند که شهرداری‌ها در روز پنج‌شنبه فعال هستند و به کار خود ادامه می‌دهند.

بر این اساس اظهار نظر در این باره بسیار متناقض است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/72006/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول