اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

اهمال در انعکاس عملکردها ظلم به نظام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با اشاره به این‌که خدمات بی‌بدیل دولت باید اطلاع‌رسانی شوند، گفت: اهمال در انعکاس گزارش عملکرد دولت، ظلم به نظام و انقلاب است.

اهمال در انعکاس عملکردها ظلم به نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری صبح امروز در حاشیه نشست شورای اداری بخش چاروسا اظهار داشت: خدمات قابل قبول نظام به‌خصوص در دولت‌های نهم و دهم در بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی به خوبی مشاهده می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که در ساخت منازل روستایی در دولت‌های نهم و دهم کارهای بزرگ و ماندگاری صورت گرفت، افزود: مقاوم‌سازی روستاها و منازل مسکونی روستائیان باید به جد پی‌گیری شود.

جعفری با اشاره به این‌که هیچ ساخت و سازی بدون رعایت اصول فنی نباید صورت بگیرد، ابراز داشت: خسارات متعدد و جبران‌ناپذیری که زلزله در گوشه و کنار کشور به وجود می‌آورد باید درس عبرتی برای همه باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: نهادها و دستگاه‌های دولتی باید بخشی‌نگری را کنار بگذارند و در مواقع ضروری از کمک به همدیگر دریغ نکنند.

جعفری با اشاره به این‌که در برخی از شهرها و روستاهای استان مردم نسبت به پرداخت هزینه‌های آب و برق شانه خالی می‌کنند اذعان داشت: باید مشکلاتی که در این رابطه به وجود می‌آید برای مردم به وسیله تریبون‌های مختلف گفته شود تا این فرهنگ از بین برود.

وی در ادامه با اشاره به افت ولتاژی که در برق قلعه رئیسی وجود دارد، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار اسفندان این مشکل نیز برطرف می‌شود.

فرماندار کهگیلویه در ادامه سخنان خود با اشاره به این‌که دستگاه‌ها باید مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز داشت: هر مدیری در هر جایگاهی باید خود را نوکر مردم بداند.

وی قانون‌مداری و حرکت در مسیر قانون را اصلی اساسی و همیشگی در کار مدیریت خواند و عنوان کرد: معتقدم تنها چیزی که دستگاه‌ها را به موفقیت نزدیک و مدیر را موفق می‌کند؛ همین اصل است.

جعفری با اشاره به اینکه خدمات بی‌بدیل دولت باید اطلاع‌رسانی شوند، گفت: اهمال در انعکاس گزارش عملکرد دولت ظلم به نظام و انقلاب است.

وی در پایان با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و مرارت‌های ایثارگران به دست آمده است، عنوان کرد: مدیران ارج نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران را همواره مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/8200/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول