اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان تاکید کرد

مقاوم‎سازی ساختمان‎های مسکونی از ماموریت‎های مهم مدیریت بحران گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: مقاوم‎سازی ساختمان‎های مسکونی روستایی و شهری و بازسازی بافت‎های فرسوده استان از ماموریت‎های مهم این مدیریت است.

مقاوم‎سازی ساختمان‎های مسکونی از ماموریت‎های مهم مدیریت بحران گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی بعدازظهر امروز در نشست با مدیرکل بنیاد انقلاب اسلامی استان از تلاش وی و مجموعه تحت مدیریتش در بازسازی مناطق سیل‌زده آذربایجان‌شرقی تشکر و تقدیر به عمل آورد و اظهار داشت: حضور فعالانه این نهاد و نیروهای تلاشگر آن در بازسازی و مرمت تعدادی از روستاهای ویران‎شده آذربایجان‎شرقی که بر اثر زلزله بین 50 تا 100 درصد تخریب شده بودند نشان از توانمندی و ظرفیت بالای این مجموعه استانی دارد.

وی با اشاره به حضور مسئولان استانی در مناطق زلزله‎زده و گزارش‎های دریافتی از تلاش‎های انجام گرفته تصریح کرد: همه گزارش‎ها حکایت از مدیریت مناسب و برنامه‎ریزی حساب شده در انجام وظایف و تعهدات استان در بازسازی این مناطق دارد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان، بنیاد مسکن را یکی از مهمترین نهادهای دخیل و تاثیرگذار در مدیریت بحران استان برشمرد و خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود بنیاد مسکن بیش از گذشته بتواند در مسیر اجرای برنامه‎های مدیریت بحران به ویژه مقاوم‎سازی ساختمان‎های مسکونی روستایی و شهری و بازسازی بافت‎های فرسوده استان موفق باشد.

همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با تبریک به مدیرکل جدید مدیریت بحران برای وی در سنگر جدید خدمتگزاریش آرزوی موفقیت کرد.

محمدتقی زمانی‎ن‍‍ژاد یادآور شد: تعامل مناسبی بین این مدیریت و مدیریت بحران برقرار است و مجموعه بنیاد مسکن همچون گذشته تلاش خواهد کرد این تعامل و همکاری بیش از گذشته تقویت شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: استان گلستان بازسازی واحدهای مسکونی 22 روستای شهرستان زلزله‎زده ورزقان را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: مهندسان بنیاد مسکن گلستان توانستند در مدت کوتاه با تلاش و کوشش و حمایت مسئولان به بخش قابل توجهی از تعهداتمان در این مناطق جامه عمل بپوشانیم که در همین راستا شاهد بودیم.

زمانی‎ن‍‍ژاد ابراز داشت: بنیاد مسکن استان گلستان در امر ساخت و ساز و به ویژه بازسازی مناطق آسیب‎دیده از حوادث طبیعی چه در استان و چه در سایر مناطق آسیب‎دیده، کارنامه درخشان و موفقی دارد که در همین راستا ستاد بازسازی استان گلستان در امر بازسازی مناطق زلزله‎زده در شهرستان وزرقان آذربایجان‎غربی نیز استان برتر بوده و افتتاح دومین روستای بازسازی شده توسط این ستاد گواه بر این امر بوده است.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول